|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Optimus
ik heb ook welus een PM gehad van een NL TA. Vroeg die of ik ftptjes voor hem had en of ik accountjes kon regelen...:stongue: :eyes: :wtf: :crazy: :tongue2 |
[omgedraaide rekenmachine mode] lol + lol = hihi [/omgedraaide rekenmachine mode] |
|
|
| Ding Chavez |
Seraque-My_Dreams-Vinyl-2002-SND
De b-kant is nix (3AM mix) maar het origineel blijft heeeelemaal geweldig :) Wel bekend uit Armin z'n show dacht ik zo.
GreetZ, DC |
|
|
| kreischer2000 |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Kreischer....je kan wel iedereen PM's gaan lopen sturen maar je denkt toch niet dat wij jou zo maar ff een adresje geven waar je de nieuwste traxx vandaan haalt??!?!:rolleyes: ...in dat wereldje moet je gewoon een beetje inrollen |
daar benk mee bezig hehe
ik weet echt wel dat jullie niet zomaar die adressen gaan geven(heb al zoveel mensen geprobeerd, allemaal van die antwoorden private ftp, mag ik verder niks over zeggen) maar ik zou toch wel eens een beetje vette releases willen krijgen hehe en ja daar wil ik best wel wat voor terug doen |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by kreischer2000
maar ik zou toch wel eens een beetje vette releases willen krijgen hehe en ja daar wil ik best wel wat voor terug doen |
HOER!
:D |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by kreischer2000
en ja daar wil ik best wel wat voor terug doen |
Als je een hdd wil sponsoren (80gig, 7200rpm maxtor 133 ata of meer gig :)) dan moet je me maar ff contacten en valt er wel iets te regelen
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|