return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
Voor alle fans van wow en tilt

Miss Proximus
de progressive mix van mijn vriendje is toch beter :p (ik dacht, laat ik ook s meedoen met zeuren: wat niet per sé op jou slaat maar gewoon op t hele forum opeens) :D

eyoooooooooooooooooo..oh nee...HEEEEEEEEEEE HOOOOOOOOOOOO :)

wie weet er nog vette feestjes in Mei :)
Donna
Jij mag mijn vriendjes cd als ik die van de jouwe mag:D

*jump*!!! whihihihi:toothless
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Donna
Jij mag mijn vriendjes cd als ik die van de jouwe mag:D

*jump*!!! whihihihi:toothless

whehehe :D ja is goed! ik zal ff kijken waar ik m kan uploaden ;)
DjRV
quote:
Originally posted by Miss Proximus

whehehe :D ja is goed! ik zal ff kijken waar ik m kan uploaden ;)

Anders hebbik nog wel een plaatsje voor je :D
En anders gaan we gewoon cd exchangen via mail,ook leuk :D
magrec
I love this :D

MENSEN IK DOE DIT expres, ik heet hier magrec ben hier dus vooral niet harmen......

Donna you don't now me Ik ga niet vertellen wat ik nu met kremlin heb want dat gaat niemand wat aan.
Poeha over een toko, naja vandaar al die lovende recensies uit het buitenland.

Owja progressive mix van je vriendje nou ik heb hem gedownload hoor (eergisteren al zelfs) nou sorry hoor maar das gewoon een trance mix.
Weinig vernieuwends.....

Jammer donna dat je je zo uitlaat je weet echt helemaal niks vanmij en wat mij betreft houden we dat ook maar zo. Mensen die mij irl kennen weten wel hoe ik ben en dat vind ik het belangrijkste want het is maar een stukkie tekst :D.....

enne het publiek wat in kremlin komt is in mijn ogen het leukste publiek wat er is en nogmaals met die opmerking hoe vaak ik in kremlin kom *you don't know me*.....
Ik snap ook niet wat jullie bedoelen met poeha over kremlin, ik zeg nooit dat kremlin beter is dan een andere club. Ik zeg dat ik kremlin het leukst vind mede vanwege het publiek :) en kwa concept.

Nu ff onder mijn echte ik zeg maar :D

Ik respecteer iedereen. Kan mij niet schelen naar welke muziek je luisterdt. Als jij graag naar johan gielen wil luisteren dan moet je daar naar luisteren en maling hebben aan iedereen die daar iets van zegt. Beperk je alleen niet tot 1 muziekstijl er zijn zoveel muziek stijlen die iets te bieden hebben. Het hoeft niet altijd maar stampende muziek te zijn. Wees openminded naar iedereen ook al luister die persoon naar tiesto alleen omdat ie tiesto op tv heeft gezien daar kan die persoon toch ook niks aan doen. Ga zo iemand dan niet aflopen bekken maar probeer iemand dan wegwijs te maken in de muziekwereld (als je daar zin in hebt maar al dat negatieve heeft toch geen zin). Smaken verschillen. Probeer alleen weleens andere dingen te proeven.

Ik heb zelfs respect voor de klubbheads niet zozeer voor de muziek die ze maken maar wel de manier waarop zij produceren en hoe ze dit tot een commercieel succes kunnen brengen.

Ik refereer nog aan dat stukje wat jukx in een andere thread schreef over sensation. Lees dat maar ééns goed na. Hij heeft gewoon gelijk.
Ik zat gewoon de boel een beetje op stang te jagen. Blijkbaar vinden mensen dat niet leuk. Prima stuur mij maar een Private message of een e-mail dan wil ik het je nog uitgebreider uitleggen.

Natuurlijk er zijn hier zat mensen die van verschillende muziekstijlen houden (remy-d my total respect) en dat is maar goed ook wanr anders was het hier maar een saai boel.

Grtz H

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland