return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
Voor alle fans van wow en tilt

!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by magrec

ik ben nog nooit naar de eau geweest maar dat komt meer omdat de mensen met wie ik naar kremlin ga nooit naar de eau gaan.

:toothless

LOL, die ene keer al wel hè!
magrec
quote:
Originally posted by DjRV

Jonguh je gaat bijna NOOIT naar kremlin dus waar heb jij het in hemelsnaam over????

En hou alsjeblieft op met je lame gezeik over johan gielen fans dit,tmf publiek dat.

IEDEREEN ZIJN DING

En laat de rest gewoon de neuk met rust.Dat constante gezeik van je over progressive ownz de world dit en dat en BLABLABLABLA.
Wat weet jij nou eigenlijk van progressive behalve dan de mp3's die je download?
Oh,nog een leuk nieuwtje voor je.Kremlin gaat soon waarschijnlijk weer
veranderen naar de style die ze vroeger hadden omdat de progressive niet echt aanslaat.WEER LEKKER VEEL JOHAN GIELEN FANS DUS IN DE KREMLIN!!!:)

maarja,die ene keer dat je er per jaar komt zul je er dan niet zo veel last van hebben .....

:D :D :D

Heb je niets nieuwers?
Kremlin nieuwe stijl is zowiezo al 1 maand bezig.
Johan gielen fans willen ze dus NIET hebben.
magrec
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!

LOL, die ene keer al wel hè!

oe oe ja die ene keer :rolleyes:
magrec
quote:
Originally posted by DjRV

En hou alsjeblieft op met je lame gezeik over johan gielen fans dit,tmf publiek dat.

Lees nou maar eerst al mijn posting ééns goed na aub.
Donna
Kereltje,je hebt helemaal gelijk,jij weet het t beste,jij bent tenslotte stamgast daar0.
Ennuh,ik vind t maar een kuttent,en t zal waarschijnlijk zo rustig zijn daar de laatste tijd omdat ze schreeeeeeuwend duur met drankjes zijn(nergens zo duur als daar)
En ze zo zielig zijn om in de wc's alleen warm water uit de kraan te laten lopen.
Verder komt er enorm pleuris publiek,op sex en geiligheid beluste goorlappen,die zogenaamd het *vrije relatie* type gebruiken om elk wijf dat ze maar kunnen pakken te grijpen en voor vrouwen geldt dat idem dito btw....
Wij komen er alleen als er een aardig line-upje is en er dus nergens anders wat te doen is.
Maar wat mij betreft......fock kremlin!
Dus sja lekker belangrijk die poeha van jou over die toko waar je *errug soms* komt,en nog meer lekker belangrijk jouw uitgebreide kennis qua de progressive style.
Laat mij maar lekker feesten met ECHTE partyppl waarbij ik niet bang hoef te zijn dat ze elk moment hun hand door mn kruis trekken en ik tenminste van mn muziek kan genieten.
Pleur toch lekkah op met je hele kremlin derbij kidd0,jouw attitude is psies de attitude van t volk wat daar komt,blerghhhhhhhhhh

Oh btw,nog een beetje interesse in de Progressive promo cd vamme vriendje,vetje hoor,maarja kweenie of jij t wel wat zou vinden want jij bent de kenner ofcuz.....
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland