|
|
| Gladius |
| weet je toevallig of er sets/tracklists online staan? heb wat gezocht maar niets gevonden |
|
|
| Solar1 |
Loraine en Vishnu hebben het al mooi samengevat, het was een TOP feest!
Superlatieven schieten tekort om te beschrijven hoe goed alles wel was: prachtige locatie, goede organisatie, fenomenale sfeer, erg gezellig publiek, heerlijk weer, ......
Een echte topper eruit halen is erg moeilijk, t was gewoon allemaal goed! :disbelief
Een speciale vermelding voor Solarstone, die het publiek naar extatische hoogtepunten begeleidde (wat een set!!!!) en onze MIKE als dé ideale afsluiter (einde: Universal Nation, dak ging er zooo ontzettend vanaf!)
THX Intuition voor een wederom supermooie herinnering. |
|
|
| Margaux |
| ja ik hoef er ook niks meer aan toe te voegen! het was gewoon fenomenaal!! en The sunlight mag wel uitgeroepen worden als het anthem van intuition summer event!! wat een herinneringen!!! |
|
|
| FredNova |
bende overlopers!
jullie moesten op de BeTA party zijn!
just kidding ;-)
Intuition feestjes zijn altijd top, daar twijfel ik niet meer aan... op naar het volgende :-) |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by Gladius
weet je toevallig of er sets/tracklists online staan? heb wat gezocht maar niets gevonden |
Geen idee of de sets opgenomen zijn :conf:
Zal ns vragen, want kzou er best nog een aantal opnieuw willen horen! (*kuch* Solarstone en die van Sied die ik spijtig genoeg gemist heb)
[edit]Sets zijn niet opgenomen volgens Gonzo/Michel :(
Maja, de herinneringen blijven nog wel lang hangen :crazy: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|