return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
[07-07-07] Intuition Summer Event - Bloomingdale (NL)

Gladius
weet je toevallig of er sets/tracklists online staan? heb wat gezocht maar niets gevonden
Solar1
Loraine en Vishnu hebben het al mooi samengevat, het was een TOP feest!

Superlatieven schieten tekort om te beschrijven hoe goed alles wel was: prachtige locatie, goede organisatie, fenomenale sfeer, erg gezellig publiek, heerlijk weer, ......

Een echte topper eruit halen is erg moeilijk, t was gewoon allemaal goed! :disbelief
Een speciale vermelding voor Solarstone, die het publiek naar extatische hoogtepunten begeleidde (wat een set!!!!) en onze MIKE als dé ideale afsluiter (einde: Universal Nation, dak ging er zooo ontzettend vanaf!)

THX Intuition voor een wederom supermooie herinnering.
Margaux
ja ik hoef er ook niks meer aan toe te voegen! het was gewoon fenomenaal!! en The sunlight mag wel uitgeroepen worden als het anthem van intuition summer event!! wat een herinneringen!!!
FredNova
bende overlopers!
jullie moesten op de BeTA party zijn!

just kidding ;-)

Intuition feestjes zijn altijd top, daar twijfel ik niet meer aan... op naar het volgende :-)
Loraine
quote:
Originally posted by Gladius
weet je toevallig of er sets/tracklists online staan? heb wat gezocht maar niets gevonden

Geen idee of de sets opgenomen zijn :conf:
Zal ns vragen, want kzou er best nog een aantal opnieuw willen horen! (*kuch* Solarstone en die van Sied die ik spijtig genoeg gemist heb)

[edit]Sets zijn niet opgenomen volgens Gonzo/Michel :(
Maja, de herinneringen blijven nog wel lang hangen :crazy:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium