return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 
25 maj, Malmö is the place again!

RobinOberg
Yup, låter intressant.
Vet inte om jag gillar Buddha Lounge dock…
benni
quote:
Originally posted by RobinOberg
Yup, låter intressant.
Vet inte om jag gillar Buddha Lounge dock…

det är litet va?
eXton
det här kommer jag gå på, diggade när extrema lirade på Etage, bra electrohouse!

Buddha är inte litet, men platsen är utspridd på många våningar så det lär inte finnas nåt jättestort dansgolv utan snarare flera mindre gissar jag på. Lokalen är ok tycker jag, men det beror mycket på vem som arrangerar, skiljer sig rätt mycket.
CJ InterCity
Den här festen är resultatet på en mycket lång planering, och den kommer vara påkostad... men huvudsaken är att linan är fräsh och det finns något för alla oss edm whores :cool:

@eXton
Härligt att du gillade festen på Etage! Det var något helt nytt för Etage och det gick så väl att vi drar Extrema dit igen lördagen den 26e, alltså dagen efter Vibes på Buddha Lounge :D se till att hälsa om du är där!!

I helgen kommer det upp posters lite här o var i Skåne... våga inte sno hem dom för bövelen! :p vill någon ha eller sätta upp någonstans (uppskattas!) så får ni gärna slå en signal, vi har en fet bunt liggandes :) 0704-096196
Funfrock
Kul att det händer något nere i södern :)
Ska till London den helgen så missar tyvärr denna tillställning.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden