return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 
doen wij aan drugs ofnie?

kolkiewolkie
ik weet het, ik weet het, we hebben dit eerder gehad, maar er zijn recentelijk VEEL mensen bijgekomen hiero...

dus: poppen wij wel een pil? smoken wij een joint?

ben er benieuwd naar.

ik heb voor het gemak alleen maar ja en nee gekozen.... niet onderscheid gemaakt tussen pills and joints ...

en als je ooit gebruikt hebt, maar recentelijk (zeg, laatste 3 maand niet) dan vul je maar NEE in..

ikzelf: nope. kwast niet van plan ook.

ben wel benieuwd, heb nl. het idee dat er de laatste tijd meer en meer lui hier aan het poppen zijn...
theoden
ik rook dagelijks wel een blowtje en alleen op goeie feesten neem ik een pil
M5
neu...
tijs08
Waarschijnlijk komt deze poll tot stand door ons gesprekie gisteren of niet....

kheb dus voor JA gekozen,

[edit]maar vind eigenlijk wel dat er onderscheid moet worden gemaakt tussen joints en pillen enzo, daar zit toch wel een erg groot verschil tussen![/edit]

Kheb nog nooit echt geblowd en ben dit ook zeker niet van plan ooit te doen... hetzelfde geld voor snuiven!!

Af en toe een pilletje.... eens per maand vind ik echt super! Ik doe het ook nog niet zo lang, nog geen jaar en daar ben ik blij om... op mijn 20 e dus pas 1e pil geslikt!
En daarvoor ook vet hard gefeest zonder en het super gehad, maar MET geeft toch net een extra dimensie aan het feest :D

Laterss
Dr. Kuipers
Nopez, ik ook nie.

Ook gene behoefte aan eigenlijk

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland