|
|
| YojiBiomehanika |
ach man booya ik heb der op qlimax ook 5 weggeslikt
is gewoon te gek en als je et gewoon alleen op vette feesten doet en niet elke zaterdag in de plaatselijke boerenkeet is der ook nix aan de hand hor |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by YojiBiomehanika
ach man booya ik heb der op qlimax ook 5 weggeslikt
is gewoon te gek en als je et gewoon alleen op vette feesten doet en niet elke zaterdag in de plaatselijke boerenkeet is der ook nix aan de hand hor |
A) dit vevestrigd alleen maar dat je slechte pillen had, anders had je er ook geen 5 hoeven eten.
B) wij kennen dan samen wel een feestje bouwen :D |
|
|
| Little Theseus |
Illies; 1 keer gedaan, toffe ervaring, maar doe t nooit meer omdat ik al zoveel dingen doe die slecht voor me zijn.
Blowen doe ik soms als t me aangeboden wordt, en van de zomer ga ik zeker wel weer blowen omdat ik dan elke avond met vrienden zit te drinken op een bankje bij een meertje.
Paddo's ook een keer gedaan. Geweldige ervaringen mee gehad, ik ga het deze zomer weer doen. Ik zat tv te kijken toen het werkte. Ik zag een auto op tv. Ik d8: WAAAUUWWW EEN AUTO!!!
Je ziet een vliegtuig op tv. Ik dacht W000000T een Vliegtuig!!!! Man wat vet was dat :D
proppers ook gedaan ja. En nee niet omdat ik p00t ben, het verslapt namelijk niet alleen maar je spieren, je kunt er ook enorme lachkicks van krijgen.
iig, de grens leg ik bij coke en heroine. Zo simpel als wat: da's pure harddrugs. De andere dingen zijn leuk voor een keertje, maar ook niet meer dan dat. |
|
|
| YojiBiomehanika |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
A) dit vevestrigd alleen maar dat je slechte pillen had, anders had je er ook geen 5 hoeven eten.
B) wij kennen dan samen wel een feestje bouwen :D |
jah maar vroeger slikte ik wel elke week in de plaatselijke boerenkeet :) toen was dat nog leuk hehe.
en als je om 22u 24u 2u 4u en 6u elke x 1tje slikt ben je wel de hele avond wappie hor
een een feestje bouwen doen we nog wel een x , zal ik es op tijd komen op een meeting als ieder1 der nog is hehe... |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Gewoon slikken met die bende, tis allemaal minder gevaarlijk en beangstigend dan je denkt. |
Junkie Petrus geeft advies ;) Nee zonder gekheid.. Ik vind dat iedereen zelf wel kan bepalen of tie met of zonder pillen feest, ik heb er persoonlijk niet zo behoefte aan, maar ik ken genoeg mensen die die wel gebruiken, en je kan er altijd wel gigantisch mee lachen :P |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|