|
|
| ZZandirt |
nou las ik ergens dat coke voor mietjes zou zijn.... :D
die heeft nog nooit 8 uur sex gehad op dat spul....:crazy: (sex met een vrouw dan, in dit geval, voordat ik straks weer verzoekjes van jp ga krijgen :D)
ieder zijn eigen ding, pillies zijn tegenwoordig allesbehalve MDMA....
(mdma is lekker, de rest van de pil niet. tegenwoordig wordt er zoveel gekloot met die dingen, dat ik er huiverig voor ben.) |
|
|
| magrec |
| hmm ja die paddo's moet nog wel gebeuren. BInnenkort maar es "ff" doen dan. |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
nou las ik ergens dat coke voor mietjes zou zijn.... :D
die heeft nog nooit 8 uur sex gehad op dat spul....:crazy: (sex met een vrouw dan, in dit geval, voordat ik straks weer verzoekjes van jp ga krijgen :D)
ieder zijn eigen ding, pillies zijn tegenwoordig allesbehalve MDMA....
(mdma is lekker, de rest van de pil niet. tegenwoordig wordt er zoveel gekloot met die dingen, dat ik er huiverig voor ben.) |
Canadezen, V2, roze mercedes, paarse harley en blauwe mitsubishi. De rest is inderdaad vaag spul. Vroeger ging je op een halve 125MA keihard, tegenwoordig werkt alleen het 200mg labtested spul nog een beetje...
Weinig 'love' gevoel in ieder geval |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by magrec
hmm ja die paddo's moet nog wel gebeuren. BInnenkort maar es "ff" doen dan. |
nogal trippy... hou'k persoonlijk niet zo van...
pas op met de misselijkheid... maar die gaat over als je niet meer kunt stoppen met lachen...., maar dat gaat vanzelf voorbij als je niet meer weet waarom je lachte..., en dan begint het eigenlijk pas..........:eyes::eyes::nervous: :crazy: :tongue3 :eyespop:
veel plezier. |
|
|
| ZZandirt |
ik besprak laatst de mitsubishi met mijn leverancier, maar hij wist te vertellen dat de meeste klanten dat niet lekker vonden. (niet snel genoeg, te vaag, te "LSD-achtig") de jeugd van tegenwoordig wil alleen maar hard gaan heb ik het idee... en zoveel (kwantiteit) mogelijk willen slikken.
terwijl ik van die pil juist zoiets heb van: redelijk ok... (je merkt weer eens iets van een halfje...:D)
vroeger had je vloeibare MDMA in een flessie....:eyes: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|