|
|
| Creamfields23 |
Heb weer effe internet ben aan het verhuizen en bivakeer bij mijn schoonzus :(
Mijn lijst met dids:
- XTC
- Coke
- GHB
- Jointje
Ik moet wel zeggen dat ik echt tot mijn 20 zwaar anti drugs geweest.
Toen op een gegeven moment zo verliefd geworden dat ik de kluts kwijt was en ben gaan experimenteren.
Ben begonnen met GHB een keer gedaan met twee maten en zal het ook niet meer doen een maat van me flipte zwaar van dit spul.
Xtc keer of vijf gedaan dit is zwaar vet :crazy: , maar op een gegeven moment heb ik ergens gehoord/gelezen dat het de stoffen die je lichaam aanmaakt om je happy te voelen afbreekt dus toen ook maar mee gekapt.
Coke paar keer dit spul gebruikt vind het echt voor mietjes. Geloof me ik zie dit om me heen de mensen die aan dit spul zitten zijn bang of mensenschuw en hangen in de stad de popie jopie uit. Of ze hebben een VET blow verleden. P.S. dit is MIJN CONCLUSIE
(+Dit spul werkt trouwens wel goed als je zo zat bent dat je niet meer kan lopen even een snuifje en je kunt rechtop naar huis :p)
Wiet: Tsja dit vind ik heel vaag spul en kan er slecht tegen. Heb trouwens denk totaal nog geen vijf gram gerookt. Ik voel hem al van twee hijsjes :whip: |
|
|
| Creamfields23 |
| quote: | Originally posted by Phortje
Doe het niet! Het begint met 1 jointje, maar dat is slechts het begin! Je zult vervallen in een wereld van drugsverslaving :o |
Yep dit zei mijn vader 10 jaar geleden ook al tegen mij over mijn vrienden. Ik dacht wat lult die vent nou. Meneer had wel VET gelijk ;) |
|
|
| Vertigo |
| quote: | Originally posted by Creamfields23
Yep dit zei mijn vader 10 jaar geleden ook al tegen mij over mijn vrienden. Ik dacht wat lult die vent nou. Meneer had wel VET gelijk ;) |
Ik denk dat ik genoeg zelfbeheersing heb om het ook inderdaad bij 1x te laten. Ik heb niet echt vrienden(groep) die regelmatig blowen en ik kom er dus niet vaak direct in aanraking mee. Ik heb voorlopig nog elk aanbod afgeslagen... Daarnaast heb ik het ook helemaal niet nodig om een topavond te kunnen hebben op een feest.. of vrolijk te zijn. :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
"Natuurlijk zijn er mensen die uitgaan en nog nooit een pil hebben genomen. Velen daarvan zullen echt een topavond hebben. Maar vanaf het moment dat je je eerste pil neemt en die slaat goed in, klinkt geen plaat meer hetzelfde. Want dan weet je pas hoe heftig de muziek mét XTC klinkt. Als je daarna een willekeurige plaat hoort, denk je terug aan dat ene moment."
Wessel van Diepen in Door!
Als ik een hoogtepunt heb op een feest en ik hoor die plaat in de week erna terug dan krijg ik torenhoog kippenvel, niet te omschrijven :) |
Dat heb ik ook zonder XTC hoor :) Met een jointje kan dat ook :D |
|
|
| eXos |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Dat heb ik ook zonder XTC hoor :) Met een jointje kan dat ook :D |
Das appels met peren vergelijken... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|