|
|
| Vertigo |
| Ik heb nog nooit drugs gebruikt, ik wil wel 1x een jointje roken, gewoon om te kijken wat nou die hele hype is. :D |
|
|
| SnuggLe |
Ik ben gestopt met blowen (nu al een tijdje, niet dat ik het veel deed, alleen af en toe op feestjes, maar doe het gewoon nu NIET meer)... drink alleen wat alcohol.
Verder nooit XTC oid aangeraakt. The music is my XTC. |
|
|
| Partyhardy! |
"Natuurlijk zijn er mensen die uitgaan en nog nooit een pil hebben genomen. Velen daarvan zullen echt een topavond hebben. Maar vanaf het moment dat je je eerste pil neemt en die slaat goed in, klinkt geen plaat meer hetzelfde. Want dan weet je pas hoe heftig de muziek mét XTC klinkt. Als je daarna een willekeurige plaat hoort, denk je terug aan dat ene moment."
Wessel van Diepen in Door!
Als ik een hoogtepunt heb op een feest en ik hoor die plaat in de week erna terug dan krijg ik torenhoog kippenvel, niet te omschrijven :) |
|
|
| Phortje |
| quote: | Originally posted by Vertigo
Ik heb nog nooit drugs gebruikt, ik wil wel 1x een jointje roken, gewoon om te kijken wat nou die hele hype is. :D |
Doe het niet! Het begint met 1 jointje, maar dat is slechts het begin! Je zult vervallen in een wereld van drugsverslaving :o |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|