|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by DarkHelmet
OK goed punt, maar doe het dan ook zodat niemand er last van kan hebben, dus alleen (niet zo slim) of in besloten kring en niet op een party waar je dus de gemeenschap met lasten opzadelt... |
Dude heel simpel.
Ik ben zelf best wel vaak out gegaan op feesten en de mensen om me heen wisten meteen wat ze moesten doen en vingen me op.Andersom werkt het net zo.Het rare is,is dat het lijkt alsof "wij" slikkers een band met elkaar hebben op een feest,ook al ken je ze totaal niet.Iedereen let op elkaar als er wat fout gaat.En das een heerlijk,veilig gevoel.Dat er dan mensen tussen zitten die het niet prettig vinden om mensen out te zien gaan,kan ik begrijpen.Maar drugs is iets wat er is en wat nooit weg zal gaan,in welke vorm dan ook.En op feesten is het dus "ideaal" om te gebruiken vanwege de samenhorigheid en oplettenheid van de mensen om je heen. |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by DjRV
Dude heel simpel.
Ik ben zelf best wel vaak out gegaan op feesten en de mensen om me heen wisten meteen wat ze moesten doen en vingen me op.Andersom werkt het net zo.Het rare is,is dat het lijkt alsof "wij" slikkers een band met elkaar hebben op een feest,ook al ken je ze totaal niet.Iedereen let op elkaar als er wat fout gaat.En das een heerlijk,veilig gevoel.Dat er dan mensen tussen zitten die het niet prettig vinden om mensen out te zien gaan,kan ik begrijpen.Maar drugs is iets wat er is en wat nooit weg zal gaan,in welke vorm dan ook.En op feesten is het dus "ideaal" om te gebruiken vanwege de samenhorigheid en oplettenheid van de mensen om je heen. |
vaak outgegaan maar nooit gestopt...nee lekker spul ;)
Dus wat jij nu zegt betekent: Het maakt niet uit wat je slikt ik neem mijn eigen verantwoordelijkheid niet. Ik slik alles door elkaar want andere mensen zullen toch wel voor mij zorgen....
Nou dan neem ik jou niet mee naar de ehbo mocht je outgaan. |
|
|
| T.H.C. |
| quote: | Originally posted by magrec
Mensen die slikken nemen een risicoen wat THC zei over mensen tot last zijn en sociaal worden. Sinds wanneer heb je een mdma nodig om sociaal te worden ben je dat dan niet uit jezelf? Daarnaast heb ik last van mensen die voor mijn neus out gaan. Mensen die mij agressief benaderen omdat ik GEEN drugs gebruik. (lekker sociaal zijn die mensen zeg) Mensen die zover van de kaart zijn dat ze niet meer weten waar ze lopen vallen mij ook lastig. Dit zijn zowel drugs als alochol gebruikers (en dit wordt vaak meestal gecombineerd. Als je wilt slikken prima ik ga je echt niet veroordelen maar ik kan mij wel heel druk maken om mensen die teveel gebruiken en misbruiken niet omdat ik bang ben dat ze dood gaan maar omdat ze de "scene" een slechte naam bezorgen. Ik heb geen behoefte aan mensen die mijn feest verzieken. |
Ok, ik kan alleen voor mijzelf praten, en als je mij een keer op een feest tegenkomt lijkt het me erg stug dat ik je agressief benader met mdma achter mijn kiezen,ff voor de duidelijkheid ik praat voor mezelf en niet voor iedereen die het gebruikt!! ik bedoelde ook niet dat ik het nodig heb om sociaal te zijn, maar ik ga er wel een stuk makkelijker van socializen, en wordt er iets losser van...
| quote: | Originally posted by DjRV
Dude,al combineer je alle drugs die er bestaan in de wereld,als JIJ je maar goed voelt en de verantwoording neemt voor mogelijke gevolgen.Als je nou de verantwoording had om 5 mensen thuis te brengen en je deed het dan,dan was het een ander verhaal.Het is JOU leven en geniet ervan zoals JIJ wilt
:) |
Dat bedoel ik ook ja,ieder zijn feestje.Ik val er echt niemand mee lastig, en als iemand beweert van wel, wil ik die graag een keertje in het echt tegenkomen. |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by magrec
vaak outgegaan maar nooit gestopt...nee lekker spul ;)
Dus wat jij nu zegt betekent: Het maakt niet uit wat je slikt ik neem mijn eigen verantwoordelijkheid niet. Ik slik alles door elkaar want andere mensen zullen toch wel voor mij zorgen....
Nou dan neem ik jou niet mee naar de ehbo mocht je outgaan. |
Punt 1;
Tis een beetje moeilijk om op DAT moment je verantwoordelijkheid te nemen als je op een andere planeet bent.
Punt 2;
Het maakt me wel degelijk uit wat ik slik en ik denk er ook zeker over na.XTC geeft je een gevoel wat je niet eerder hebt gekent,maar is daardoor dus juist zo gevaarlijk.En als er 1 is die veel over drugs nadenkt ben ik het wel.
Punt 3;
Met vaak out gegaan,bedoel ik iets van 3 keer (vind ik dus al veel!).Maar het valt allemaal wel mee als je dat deelt door de keren dat ik naar feesten ben gegaan.
Out gaan kan overigens ook komen door de omgeving,warmte,drukte ect ect.Allemaal belangrijke factoren.Vind trouwens wel dat jij errug alles zwart op wit ziet magrec |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by T.H.C.
Ok, ik kan alleen voor mijzelf praten, en als je mij een keer op een feest tegenkomt lijkt het me erg stug dat ik je agressief benader met mdma achter mijn kiezen,ff voor de duidelijkheid ik praat voor mezelf en niet voor iedereen die het gebruikt!! ik bedoelde ook niet dat ik het nodig heb om sociaal te zijn, maar ik ga er wel een stuk makkelijker van socializen, en wordt er iets losser van...
|
Ja kijk dat kan ik begrijpen. Maar op een aantal feesten heb ik wat mindere ervaringen gehad met bepaalde mensen (onder invloed van coke en speed en drank) maar kheb ook de mooiste gesprekken gehad met mensen die gewoon 1 of 2 pillen hebben geslikt. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|