|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Three 'O Three
Verder respecteer ik de mensen die het niet doen zeker wel.
|
Dit heeft nix te maken met respect. Het zou eerder andersom moeten zijn.
Er moet van 2 kanten komen, wat meestal niet het geval is. |
|
|
| T.H.C. |
Ja ik moet je wel een beetje gelijk geven, veel mensen hebben te snel een oordeel klaar hebben over drug gebruik(ers) ik vind het allemaal redelijk naief gelul, sommige drug's zijn wel algemeen geaccepteerd, en dat is niet omdat ze niet schadelijk blijken te zijn maar omdat het al langer word gebruikt (alcohol, nicotine en zelfs cafeine)
Ik las ook ergens dat je acosiaal en alleen maar met je eigen genot bezig bent,ben ik het niet mee eens,Je wordt er juist super sociaal van en de sfeer op feesten wordt er ook echt niet slechter door. |
|
|
| Donna |
Ach mensen zullen altijd oordelen vellen over andere mensen,das juist waarom niemand zich iets zou moeten aantrekken van wat een ander over m zegt,zolang jijzelf vind dat je goed bezig bent,wat betekent dan t oordeel/mening van een ander over je?
Stukje eerlijkheid tegenover jezelf is wel op zn plaats,en als je dat allemaal goed blijft bekijken en ernaar leven komt alles wel flex;) |
|
|
| total woot |
daar heb je helemaal gelijk in, maar stel nou:
jij zegt tegen iemand dat je alleen op grote feesten slikt, het eigelijk niet vaker dat 1 keer per 2 maanden doet, en het gewoon onder controle hebt.
wedje leggen dat je dan als reactie krijgt: "je hebt het onder controle? dat is nou typisch iets dat iedere verslaafde zou zeggen".
en dat is iets waar ik eigenlijk SCHEITZIEK van wordt.
eigenlijk zou je mensen verplicht een pil moeten laten slikken voordat je er uberhaupt met ze over praat (ervanuitgaande dat ze het nog nooit gedaan hebben).
dat zou in mijn ogen een hoop gezeur oplossen.
mijn advies is dan ook: geef de hele eerste en tweede kamer (en het koninklijk huis) een goede mdma capsule en laat ze eerst een nachtje spacen op qlimax!! (lijkt me zowiezo wel een apart gezicht om beatrix met een knetterleipe bek te zien hakken)
iemand bezwaren tegen dit experimentje?
mzzl |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by total woot
mijn advies is dan ook: geef de hele eerste en tweede kamer (en het koninklijk huis) een goede mdma capsule en laat ze eerst een nachtje spacen op qlimax!! (lijkt me zowiezo wel een apart gezicht om beatrix met een knetterleipe bek te zien hakken)
iemand bezwaren tegen dit experimentje?
mzzl |
hahaha....nou ik zou zeggen: stel het eens aan ze voor. Ben benieuwd wat hun reactie is :p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|