|
|
| T.H.C. |
| Hey total, weet jij wat sarcasme betekend?;) |
|
|
| total woot |
| moet ook eerlijk bekennen dat ik gister niet echt nuchter was, ik lees het stukje nu met hele andere ogen... |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Remy D
Ik ben dus tegen drugs, ik hou er gewoon niet van. De mensen waar ik mee ben oa mijn broer die gebruiken allemaal wel maar ik niet en ze moeten het lekker zelf weten maar ik laat ze lekker rotten bij de EHBO. JUNKS zijn het echt kutjunks. Hier op TA zitten ook veel JUNKS, te veel. Staan ze op zo'n meeting allemaal een beetje wappie achterlijk te doen. Nou sorry das voor mij niet besteed, ben ook zeker niet van plan om het te gaan gebruiken. Een beetje mans doen tegenover kleine meisjes van 14,15 zodat je die later ff kan palen.
Nee "NO DRUGS FOR THIS MAN" |
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
ja hoor Remy!!!!1
op Awakenings ff knallen!:p:D |
|
|
| Donna |
/me vindt remy-D een vies liegebeesterig smeerlapje:stongue: :stongue: :stongue:
jokkebrokkkkkkkk |
|
|
| Three 'O Three |
Woot, weer aan t zuipen geweest jongen? ;)
Ik denk dat Tijs08 inderdaad iets anders nodig heeft dan eindeloos mdma blijven slikken, daar wordt je alleen maar steeds vager van. Ik slik meestal hetzelfde spul als Tijs en ik heb maar de helft nodig van wat hij neemt...
Zelf slik ik op feesten eigenlijk altijd wel een pilletje (misschien moet ik het 's een keer zonder proberen) en af en toe rook ik wel een blowtje, ook buiten feesten om.
Verder respecteer ik de mensen die het niet doen zeker wel.
Een laatste advies: Geniet, maar slik met mate(n)! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|