return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 
doen wij aan drugs ofnie?

T.H.C.
Ja ik ken het probleem, maar mdma dooreten heeft totaal geen zin meer,mdma maakt serotonine vrij die je lichaam zelf maakt, als die op is heeft het wel even de tijd nodig om het weer aan te maken,je kan dit aanmaken van serotonine wel versnellen door bijvoorbeeld 5htp te nemen, voor de volgende dag, maar dat werkt denk ik niet meteen,dus ik zou er idd wat anders bij nemen.
Ik vind het alleen een groot nadeel dat je vaak van die andere zooi zo vaag wordt dat alles in een grote (leuke) roes voorbijgaat, net een droom. Met pure mdma heb ik dat totaal niet en kan ik ook nog herinneren wat er allemaal gebeurd is, is eigenlijk ook wel leuk.
Remy D
Ik ben dus tegen drugs, ik hou er gewoon niet van. De mensen waar ik mee ben oa mijn broer die gebruiken allemaal wel maar ik niet en ze moeten het lekker zelf weten maar ik laat ze lekker rotten bij de EHBO. JUNKS zijn het echt kutjunks. Hier op TA zitten ook veel JUNKS, te veel. Staan ze op zo'n meeting allemaal een beetje wappie achterlijk te doen. Nou sorry das voor mij niet besteed, ben ook zeker niet van plan om het te gaan gebruiken. Een beetje mans doen tegenover kleine meisjes van 14,15 zodat je die later ff kan palen.

Nee "NO DRUGS FOR THIS MAN"
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Remy D
Ik ben dus tegen drugs, ik hou er gewoon niet van. De mensen waar ik mee ben oa mijn broer die gebruiken allemaal wel maar ik niet en ze moeten het lekker zelf weten maar ik laat ze lekker rotten bij de EHBO. JUNKS zijn het echt kutjunks. Hier op TA zitten ook veel JUNKS, te veel. Staan ze op zo'n meeting allemaal een beetje wappie achterlijk te doen. Nou sorry das voor mij niet besteed, ben ook zeker niet van plan om het te gaan gebruiken. Een beetje mans doen tegenover kleine meisjes van 14,15 zodat je die later ff kan palen.

Nee "NO DRUGS FOR THIS MAN"

:rolleyes:

Verander je sig dan ook gelijk ff mafkees!
total woot
he tijs08 als je niets voelt kan dat
a) een teken zijn dat je te vaak slikt.
b) dat je niet genoeg slikt.
c) dat je het verkeerde slikt
d) dat je verkeerd slikt (2x een halfje heeft bij mij 2x zoveel effect als een hele in 1 keer
e) dat je de drugsbuis weer eens moet aanspreken (mijn duifjes bevallen zo goed, dat je mijn portie misschien wel mag... ik beloof niets :))
we kijken wat we voor je kunnen doen bro.
verder: als je een hekel hebt aan leipe mensen op een meeting, GA ER DAN NIET HEEN!
zoals duidelijk mag zijn ben ik niet vies van een drogerend middeltje op zijn tijd (OP ZIJN TIJD!).
geniet en slik met mate is het motto.
(daarmee bedoel ik dus niet 1x per week!).
ik ga SLAAAAAPEN (kan ik wel gebruiken na het afgelopen weekend, lees: QLIMAX was VETVETVETVETVETVET!!!!!!)
goodnight en ltrrrz

ps Qlimax was echt meesterlijk!!!!!!!!;) ;) ;) ;) ;) ;) :) :) :)
total woot
no offense remy d :) diep respect voor je

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland