|
|
| Joost008 |
Kheb ut eerlijk gezegd nog nooit gedaan maar als ik een keer een blowtje mee kan pakke van een maat ofzo doe ik ut wel maar moet ik wel zeker weten dat dr geen troep ofzo inzit, Snuiven hoeft vanmij dus weer net ff nie en een pil lijkt me ook nie echt wat maarja wie weet wat dr allemaal nog komt he:D:D
Grtz |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by John
...of iemand moet 'stiekem wat in mn cola' stoppen :D |
Ging jij nou ook naar Qontact?
 |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by DjRV
lol,op de 1 of andere manier reageer ik onwijs sterk op pillen,afgelopen zaterdag had ik er anderhalf op en liep de hele avond met een smile van oor naar oor en met een uitstraling van niemand doet me wat.Vervolgens bennik 30 minuten compleet de weg kwijt,wist mezelf nog tegen een muurtje aan te zetten.Voor mijn gevoel was ik heerlijk aan het spacen met me oogies lekker dicht,maar me omgeving vond me toch wel erg wit worden.Door wat stapmaatjes kreeg ik water in me bek gedouwd (waar ik zelf echt geen trek in had) en even later gingen me doppen weer open. Vervolgens vroeg 1 grietje hoeveel ik op had,waarop ik dus zei anderhalf. Zij werd vervolgens pissed en zei dat ik niet moest liegen...
naja whateverrrrrrrrrrrr!! :D
ik reageer er iig heerlijk sterk op:) |
ZOOOOOOOO!!!
jij blij.... en lekker goedkoop ook nog!!
Ik heb juist precesies het tegenovergestelde!!
Bij mij werken ze op de een of andere manier niet sterk...
Afgelopen Qlimax had ik er zes op.... vind ik eigenlijk toch wel te veel!
Maar ik voelde echt zo weinig.. mensen om me heen hadden er 1 of 2 op en liepen er met een
big big smile bij en gingen aardig los.
Ik daarin tegen voelde me nog aardig normaal, ik vind het juist zo lekker als hij inslaat... maar dat gebeurde dus geen 1 keer!
Toen dacht ik; ligt het misschien aan die pillen.... maar nee hoor.. ff geruild met een maatje en die deed ook weinig
Toen kwam ik Partyhardy weer tegen die (zoals altijd) een hele BIG smile op zijn face had... maar nu kwam het extra door 1 smilie. Dus ik denk nou doe er maar 1 dan he!
Weeer amper wat.. werd wel erg vaag op een gegeven moment en had het de hele avond wel super naar mijn zin. Maar heb toch liever dat ik ook helemaal happy rond loop te stuiteren.
Kheb een vermoeden dat ik niet allen mdma nodig heb maar ook een klein beetje speed. Dan ga ik ook wat harder:D
iemand nog ander advies?? |
|
|
| Little Theseus |
| quote: | | iemand nog ander advies?? |
Nou ik weet dat ieder persoon er anders op reageert. Net zoals bij drank en wiet eigenlijk. Wat je zegt klopt heel goed; de een kan er tien nemen en nog niet goed strak staan en de ander flipt al na 1 pil.
Wel funny is dat nu je heel veel illies kunt nemen en er weinig van voelt het eigenlijk zonde is. Als je juist heel veel bier kan drinken en nog niet dronken bent ben je de man van de groep.
Een betere troost kan ik ook niet geven :confused: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|