|
|
| arno |
| quote: | Originally posted by DjRV
in veel pillen zit ook speed,best lekker hoor :)
:eyes: :eyes: |
ik slik ook geen pillen, ik heb één keer geblowd en dat vond ik helemaal niks, doe het ook nooit meer (tip: als je voor het eerst gaat blowen zorg dan dat je niet dronken bent want je gaat over je nek) |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by arno
ik heb één keer geblowd en dat vond ik helemaal niks, doe het ook nooit meer (tip: als je voor het eerst gaat blowen zorg dan dat je niet dronken bent want je gaat over je nek) |
haha, ja van dronken blowen raak je echt super de weg kwijt!!
:cool: :cool: :D |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Jukx
haha, ja van dronken blowen raak je echt super de weg kwijt!!
:cool: :cool: :D |
Of aan de als je rusie met je ouders hebt gehad over drugsgebruik :D
4 pillen, coke en 2 plofjes en nog helemaal nuchter :D
en iedereen maar tegen je zeggen hoe leip ze zijn van 2 van dezelfde pillen :) |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Of aan de als je rusie met je ouders hebt gehad over drugsgebruik :D
4 pillen, coke en 2 plofjes en nog helemaal nuchter :D
en iedereen maar tegen je zeggen hoe leip ze zijn van 2 van dezelfde pillen :) |
lol,op de 1 of andere manier reageer ik onwijs sterk op pillen,afgelopen zaterdag had ik er anderhalf op en liep de hele avond met een smile van oor naar oor en met een uitstraling van niemand doet me wat.Vervolgens bennik 30 minuten compleet de weg kwijt,wist mezelf nog tegen een muurtje aan te zetten.Voor mijn gevoel was ik heerlijk aan het spacen met me oogies lekker dicht,maar me omgeving vond me toch wel erg wit worden.Door wat stapmaatjes kreeg ik water in me bek gedouwd (waar ik zelf echt geen trek in had) en even later gingen me doppen weer open. Vervolgens vroeg 1 grietje hoeveel ik op had,waarop ik dus zei anderhalf. Zij werd vervolgens pissed en zei dat ik niet moest liegen...
naja whateverrrrrrrrrrrr!! :D
ik reageer er iig heerlijk sterk op:) |
|
|
| mido |
Weet je......
Gisteren was ik nuchter en ik zweette nog meer dan dat als ik van de wereld zou wezen!
Het was namelijk zo dat mijn vader mijn kamer binnen kwam om wat gereedschap te pakken.
Hij rukt de la van mijn salontafel open en tilt wat papieren op. En hij kijk recht tegen wat lege wietzakjes (ik blow niet maar waar ik altijd mijn kletsertjes in bewaar) aan. Daarnaast lag een metaal doosjes waar een stuk of 40 pillen in zitten. als dat had verschoven dan had het gaan rammelen......
En dan had hij zeker willen weten wat daar in zit.
Ik zeg tegen hem: "Wat doe je?". Hij zegt ik zoek gereedschap. Ik zeg:"Nou dat ligt daar zeker niet".
En toen ging hij weg. En ik pakte even uit de auto wat hij zocht. Hij zal zich wel hebben af gevraagd waarom ik zo paniekerig reageerde! :P whehe
Erg benauwd gister avond dus! whehe |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|