|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by DjRV
Er zal altijd een overtreffende trap zijn qua wat goed en slecht voor je is.Punt is wel gewoon,wat jezelf ook al aangaf,er zijn zo ing veel slechte dingen voor de "mensheid" die dagelijks worden getolereerd en worden geconsumeerd.
Het blijft alleen gewoon altijd een feit;
SLECHTE DINGEN ZIJN ZOOOOOOOOOOOOO ING LEKKER!!!!!
:p |
whehehe.....jAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAh
net als chocola :D |
|
|
| arno |
| quote: | Originally posted by Jukx
nouja, ik keur het toch ook helemaal niet af!
en in dat stukje wordt speed ook helemaal niet afgekeurd er staat gewoon wat het precies met je doet en allerlei wetenswaardigheden en adviezen hoe je er op een verantwoorde manier mee om kan gaan..
nou, je hebt dat stukje inderdaad niet gelezen volgens mij! :p |
ik heb het wel gelezen, en nou weet ik helemaal zeker dat ik nooit speed ga gebruiken. "het gevoel dat er beestjes onder je huid kruipen" brrrrrr |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
whehehe.....jAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAh
net als chocola :D |
zugt,wat is dat toch,vrouwen en chocola...
1 keer in de maand heeft donna ook zo'n onwijse vreetkick,rara hoe komt dat.... :) |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by arno
ik heb het wel gelezen, en nou weet ik helemaal zeker dat ik nooit speed ga gebruiken. "het gevoel dat er beestjes onder je huid kruipen" brrrrrr |
in veel pillen zit ook speed,best lekker hoor :)
:eyes: :eyes: |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by arno
beestjes onder je huid???
maar ja....mijn vriend hallucineert altijd van xtc en dan gebeurt mij ook niet (nauwelijks) dus die beestjes zijn vast ook persoonsgebonden :D hehehe
2 Rv: haha :D 1 x in de maand mag t toch :p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|