return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 
doen wij aan drugs ofnie?

Miss Proximus
en je verwacht dat ik dat allemaal ga lezen :D

ik heb ooit een onderzoek gelezen dat zei dat xtc veel slechter voor je is dan speed....

en trouwens...HALLO....je komt met zoveel slechte dingen in aanraking in je leven.......ASBEST....TEFAL PANNEN.....ROOK.....DE PIL......DRUGS.......en andere rare dingen......als ik ziek wordt dan maakt het toch geen ruk uit waarvan, verneukt ben ik toch al.....

maja :)

bedankt voor de info eigenwijze ;)
Jukx
quote:
Originally posted by Miss Proximus
en je verwacht dat ik dat allemaal ga lezen :D

ik heb ooit een onderzoek gelezen dat zei dat xtc veel slechter voor je is dan speed....

en trouwens...HALLO....je komt met zoveel slechte dingen in aanraking in je leven.......ASBEST....TEFAL PANNEN.....ROOK.....DE PIL......DRUGS.......en andere rare dingen......als ik ziek wordt dan maakt het toch geen ruk uit waarvan, verneukt ben ik toch al.....

maja :)

bedankt voor de info eigenwijze ;)

nouja, ik keur het toch ook helemaal niet af!
en in dat stukje wordt speed ook helemaal niet afgekeurd er staat gewoon wat het precies met je doet en allerlei wetenswaardigheden en adviezen hoe je er op een verantwoorde manier mee om kan gaan..
nou, je hebt dat stukje inderdaad niet gelezen volgens mij! :p
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Jukx

nouja, ik keur het toch ook helemaal niet af!
en in dat stukje wordt speed ook helemaal niet afgekeurd er staat gewoon wat het precies met je doet en allerlei wetenswaardigheden en adviezen hoe je er op een verantwoorde manier mee om kan gaan..
nou, je hebt dat stukje inderdaad niet gelezen volgens mij! :p

haha idd niet :D

ben ik veel te ongeduldig voor :) maar ik verdedig me ook niet zozeer tegenove jou...maar de hele wereld :D ik pak t groots aan ;)
Jukx
quote:

maar ik verdedig me ook niet zozeer tegenove jou...maar de hele wereld :D

ahhhhhh, is de hele wereld weer tegen je? ;)
DjRV
quote:

Er zal altijd een overtreffende trap zijn qua wat goed en slecht voor je is.Punt is wel gewoon,wat jezelf ook al aangaf,er zijn zo ing veel slechte dingen voor de "mensheid" die dagelijks worden getolereerd en worden geconsumeerd.
Het blijft alleen gewoon altijd een feit;

SLECHTE DINGEN ZIJN ZOOOOOOOOOOOOO ING LEKKER!!!!!

:p

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland