|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by Remy D
Nee dat was Tiesto zijn eerste grote solo in de HMH, dat was een jaar later. Maar toch bedankt :)
Ik zoek dit stukje:
17. Gouryella - Gouryella
18. Green Martian - Industry
19. Planisphere - Moonshine
20. Airwave - Alone In The Dark
21. Mekka - Diamondback (Angeles Mix)
22. Hedison & Clind - Amnesic Dream
23. Rui Da Silva - Touch Me |
Dan kan ik je niet helpen dude :( |
|
|
| Cosmic |
| quote: | Originally posted by Remy D
15. Clint Fabian & DJ R Kay - Horizon (Panorama Mix)
16. Push - Strange World (2000 Remake)
17. Gouryella - Gouryella
18. Green Martian - Industry
19. Planisphere - Moonshine
20. Airwave - Alone In The Dark
21. Mekka - Diamondback (Angeles Mix)
Was het eerste feest ooit in de HMH!!!! Wat een brute avond was dat ook zeg.
|
Mega tracks daar! en allemaal achter elkaar:crazy: |
|
|
| basvh |
| toch wel vaag dat ze nog steeds niet die eerste track hebben kunnen id-en van die set op 02-02-02 |
|
|
| ThaMaestro |
| quote: | Originally posted by basvh
toch wel vaag dat ze nog steeds niet die eerste track hebben kunnen id-en van die set op 02-02-02 |
tsja idd, dat blijft een van de grootste raadsels ooit in de trance_ID-historie. dr was ooit n compleet topic aan geweid in de ID & de tracklist section. ook de HMH 2002 thread heeft nog jaren na de set posts gekregen over die ID. dr waren op n gegeven moment zelfs ideeen van enkele TA-ers die die track wouden reconstrueren. andere geruchten gingen over mensen die Tijs dr over hadden aangesproken, maar die kon hen niet helpen aangezien hij de titel niet kende en m maar 1x had gedraait (iig, zoals de 'overlevering' van het verhaal de ronde gaat ;)) (link voor de HMH 2002 thread)
/edit; voor alle duidelijkheid, die ID is NIET 'Microbe - Xit2nowhere' |
|
|
| Fkwebeman |
| kan me ook best voorstellen dat het nooit echt bekend is geworden. NIet echt een bass, meer een soort intro. Weinig om het lijf dat nummer |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|