|
|
| Donna |
Het ligt ook aan t moment dat je dus deze scene instapte,toen wij begonnen waren inderdaad die feesten retebruut,iedereen die nu instapt in de dancescene vind de feesten waar zij nu vertoeven hetzelfde als wat wij er toen van vonden.
Tulijk zal de kwaliteit veranderd zijn,maar das toch ook weer onze persoonlijke smaak.
Enzo.. |
|
|
| Donna |
Waar ga je trouwens heen dan voor een jaar?
Heb ik iets gemist?
En ga je dan volgend jaar gewoon niet naar DV?
Gekkehuis |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by Ultravibe!
Jep, 100 procent eens met hetgeen hierboven! Aan de andere kant denk ik niet dat ik ooit nog een vorm van house zo ultiem kan beleven als trance uit de hoogtijdagen. |
Inderdaad, dat heb ik dus ook. Zoals vandaag ook, heb echt constant vette poep als die laatste EM van Danny Howells op staan, wat ik een paar jaar terug niet eens waarderen kon, en nu geniet ik er echt van, maar die echte, echte euforie die ik voel als ik bijvoorbeeld die PvD set van Cream Amnesia Ibiza uit 2002 luister, heb ik er niet bij, en dat zal ook nooit komen. |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Donna
Waar ga je trouwens heen dan voor een jaar?
Heb ik iets gemist?
En ga je dan volgend jaar gewoon niet naar DV?
Gekkehuis |
Ik ga 16 juli eerst 2 maanden naar China, Hangzhou. Daarna ga ik een maand naar Nieuw-Zeeland (Aukland), dan 2 weken naar Sydney en vanuit daar ga ik weer terug naar Nieuw-Zeeland (Wellington) om daar dan nog +- 10 a 11 maanden rond te trekken. Dus als alles volgens plan verloopt ben ik er volgend niet met DV. :p |
|
|
| Donna |
Zohow,vette ouwe:P
En naja,wie weet wat je daar nog voor feesten tegenkomt;)
En sjaaaa,met deze muziek is het hetzelfde als met een relatie,het begin is pure euforie en natuurlijke XTC gevoellens,daarna stabiliseert t en wordt t een deeper kind of love,alstie echt is natuurlijk.
RV en ik deden t tegelijkertijd vanaf 2000,was geweldig en is t nu nog maja,de opbouw is van alles altijd zeer speciaal uh?;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|