return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 
Live sets verzoekjes.

Remy D
quote:
Originally posted by DjRV
Hij heeft hem helemaal dood gedraaid in die periode :eyes:

Toen hij hem in de Melkweg draaide ging ik me toch goddelijk te keer. De Tering!! :crazy: :eyespop: Wildlife WOOHOOOOOO wat een feesten! :crazy:
DjRV
quote:
Originally posted by Remy D
Toen hij hem in de Melkweg draaide ging ik me toch goddelijk te keer. De Tering!! :crazy: :eyespop: Wildlife WOOHOOOOOO wat een feesten! :crazy:

Wildlife :( :( :(

Komt never nooit meer terug die sfeer, maar goed, we hebben het wel meegemaakt.
Remy D
quote:
Originally posted by DjRV
Wildlife :( :( :(

precies dat nemen ze nooit meer af. :)
basvh
quote:
Originally posted by Remy D
Wat is verloop van tijd, heb hier cd's liggen die ik meer dan 7 jaar geleden gebrand heb en het nog net zo goed doen als de dag dat ik ze brandde.

ja dat is mogelijk dat ze het na 7 jaar nog doen. maar naar verloop van tijd zijn die cd's allemaal gevoeliger. Het ligt er ook aan hoe en waar ze opgeborgen zijn, kwaliteit van het schijfje zelf en de brand snelheid. Wat ik wil zeggen is dat je er niet blind vanuit moet gaan dat die cd's dvd's het eeuwig gaan doen. Gewoon om de 3 jaar back uppen die handel wil je gewoon geen risico lopen. (niet dat ik dit zelf doe, maar op me werk was laatst een harddisk gecrasht waar hele belangrijke data op stond. Die gast van het data recovery bedrijf heeft toen het een en ander verteld hoe je het beste dingen kan backuppen.)

quote:
Wildlife

Het zullen vast en zeker hele vette feesten zijn geweest, en daaraan terug denken is ook speciaal en nostalgisch. Maar vooruit denken is ook belangrijk, er zijn nog steeds vette feesten met geweldige of speciale sfeer, goede releases en uitzinnige menigtes. Het is alleen ff zoeken.
AirPole
quote:
Originally posted by basvh
Wat ik wil zeggen is dat je er niet blind vanuit moet gaan dat die cd's dvd's het eeuwig gaan doen. Gewoon om de 3 jaar back uppen die handel wil je gewoon geen risico lopen.

Eens. Ik heb een tijd geleden alle muziek die ik op de harde schijf had staan op een DVD gebrand, en mijn liveset CD's heb ik ook al eens verversd.

Gewoon voor de zekerheid.

:)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland