| Donna |
| quote: | Originally posted by AirPole
Er is wel een verschil hoor. Ik zei niet 'godverdomme' om alle gelovige personen even op hun tere zieltjes te trappen of te beledigen, maar meer om mijn statement kracht bij te zetten.
Als je je vriendin daarentegen, zoals jij het zegt, tig keer tyfus-trut noemt, dan is dat wel degelijk bedoeld om iemand te kwetsen/pijn te doen/beledigen.
(Trouwens dat hoeft RV niet eens te flikken, want dan krijgt 'ie klappen van Donna denk ik :p )
:) |
Lol,mja dan raakt ie alle hoeken van t hele huis drie dimensionaal,of hij moet een reden hebben natuurlijk,dan boeit t me nog niet zoveel,mensen schelden nu eenmaal.
Maar idd dat is uitschelden,dit is gewoon een uiting en ik vind dat mensen daar s niet zo moeilijk over moeten doen want dan kun je van HEEL veel uitingen wat gaan zeggen.
Maar hey,dit betreft de al dan niet bestaande "lieve" heer.:rolleyes:
In dit land wonen nu eenmaal gelovigen en ongelovigen en je mag er van zeggen wat je wilt,maar mekker dan ook over het woord tering en niet alleen over godverdomme.
En jij denkt misschien dat jij als enige er iets van " durft" te zeggen maar misschien maakt t anderen wel net zo min iets uit als wat t mij doet.
Das natuurlijk ook een optie. |
|
|