return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 
Live sets verzoekjes.

Donna
Je moet je niet zo aanstellen.
Er zijn ook mensen die geen geloof koesteren en er dus niet mee zitten bepaalde woorden te gebruiken omdat dat totaal geen waarde voor ze betekent.

Ik vind mensen die daarover klagen echt jankerts.
Donna
Grappig ook wel dat je niet valt over het woord "tering" wat in dezelfde post voorkomt,maar wel over het woorde godverdomme

Triest.
AirPole
quote:
Originally posted by Donna
Grappig ook wel dat je niet valt over het woord "tering" wat in dezelfde post voorkomt,maar wel over het woorde godverdomme

Triest.

Ach Donna, ieder zijn meug :)
ThaMaestro
off-topic
quote:
Originally posted by Donna
Er zijn ook mensen die geen geloof koesteren en er dus niet mee zitten bepaalde woorden te gebruiken omdat dat totaal geen waarde voor ze betekent.

Nee, maar voor anderen wel. rekening houden met elkaar heet dat. nou kon je t van mij dan niet weten (en k 'jank' ook niet om t minste of geringste:nervous: ), maar dat betekend toch niet dat ik mag zeggen dat ik me daar aan stoor? als jou vriend jou tig keer tyfus-trut noemt zou je het toch wel n keer zat worden, niet? (er vanuitgaand dat je n vriend hebt .. )

ik wil verder geen taal- of moraalridder zijn, begrijp me niet verkeerd. en k lig doorgaans niet om t minste of geringste te 'janken'. maar sommige dingen kunnen ook anders (naar mijn idee), thats all ;)
als jij dr geen rekening mee wilt houden; prima, jou keus!

ma goed, ik zal wel de enige zijn die dr wat van durft te zeggen (of de eerste zijn die dr wat van zegt hier), gezien je reactie. ik zal me verder stil houden...

---------------------
back2topic :);
zijn die uploads al klaar drpeer_holland? ik zit hier op school, en kan wel ff n fijne deun in mn oren gebruiken :p
AirPole
quote:
Originally posted by ThaMaestro
off-topic

Nee, maar voor anderen wel. rekening houden met elkaar heet dat. nou kon je t van mij dan niet weten (en k 'jank' ook niet om t minste of geringste:nervous: ), maar dat betekend toch niet dat ik mag zeggen dat ik me daar aan stoor? als jou vriend jou tig keer tyfus-trut noemt zou je het toch wel n keer zat worden, niet? (er vanuitgaand dat je n vriend hebt .. )

Er is wel een verschil hoor. Ik zei niet 'godverdomme' om alle gelovige personen even op hun tere zieltjes te trappen of te beledigen, maar meer om mijn statement kracht bij te zetten.

Als je je vriendin daarentegen, zoals jij het zegt, tig keer tyfus-trut noemt, dan is dat wel degelijk bedoeld om iemand te kwetsen/pijn te doen/beledigen.

(Trouwens dat hoeft RV niet eens te flikken, want dan krijgt 'ie klappen van Donna denk ik :p )

:)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland