return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
Wat vinden jullie van de Jump rage?

Kodama
Jawel, ik moet met schaamte rapporteren dat ik net terug ben van "JUMP" (orginele naam), een jumpfuif in Aarschot.
Toen ik aankwam trok ik m'n ogen al open. Ik was bijna de oudste van heel de keet en ik ben maar 22. Mischien da er op de 500 man er 50 man even oud of ouder als mij was.
Iedereen stond daar maar als een boom te wezen want niemand danste ofzo. Een deel man vanvoor jumpte waardoor er onmiddelijk een cirkel werd gevormd en iedereen er naar stond te kijken. Er stond ne jong van mischien 10 jaar te jumpen in die cirkel. Der waren kerels die hennige Bruce Lee moves aan het doen waren want die zwaaide hun benen zo hoog als m'n schouders.

De muziek was bij momenten toch marginaal. Ofwel van die "anthem" liedjes met een melodie van een oud liedje van vroeger ofwel van die liedjes waar ze vanalle onzin liggen te verkopen over sex of drugs.

Jump is al een hele rage, op de lagere school jumpen ze zelfs.
Er zijn overal op het internet jump filmkes, gefilmd op vanalle locaties.
Ze geven zelfs jumplessen op TV Limburg :rolleyes: en er zijn reportages over op de VRT.

Wat vinden jullie van de muziek en de rage?
MikeVee
Aarschot :nervous: , stadsfeestzaal :nervous: Niet voor niets de belangrijkste stad van de marginale driehoek . :D

Soit, 8-9 jaar geleden bezocht ik er ook wel eens een jump parties :o , gelukkig stond dat toen nog niet synoniem voor onnozele bewegingen.
Jasperovitsj
Jump in zijn geheel is inferieur op alle gebieden, das wat ik denk...
FCB_Fanatic
ik vind die rage afschuwelijk :mad:

zelf ben ik der gelukkig nog niet mee in contact gekomen. Kben al zo'n twee jaar niet meer naar een fuif geweest, en ik heb het dus ook nog niet meegemaakt dat ne hele zaal / tent staat te jumpen. Wel al gehoord via mijn zus dat het hier in de omstreken wel veel van dat is op fuiven :p
The_G0dfather
let the voting do its job

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium