|
|
| Devilex |
Ik zou de gabbers nu wel niet gaan vergelijken met jumpers. Gabbers hadden nog iets, jumpers zijn een flauw afkooksel ervan.
| quote: | | Ergste is dat ze er in de media zo'n kak van maken: straks denkt de brave huisvader dat alle jongeren zo doen. Bon, mij zullen ze er niet mee kunnen associeren. |
Dit is nog het ergste, toen mijn pa die reportage zag vroeg hij spontaan of ik daar ook aan meedoe. |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Devilex
Dit is nog het ergste, toen mijn pa die reportage zag vroeg hij spontaan of ik daar ook aan meedoe. |
kinda funny tho :p |
|
|
| Gladius |
| marginale mensen gaan op zoek naar marginale 'muziek' eh. |
|
|
| trancenter |
jumpen ... jawadde :rolleyes:
de eerste keer dat ik zo'n dweep naarstig zag langlaufen dacht ik dat die kerel begot het ADHD symdroom had dus probeerde ik men lach nog een beetje te onderdrukken ... doch nog geen 2 minuten later stonden daar reeds een stuk of 5 op dezelfde wijze van hun gat te geven . .
ik begon me toen toch een beetje vragen te stellen op welke party ik hier eigenlijk verzeilt geraakt was en bood spontaan men diensten aan om voor die gastjes bij de Apotheek van wacht een gezinsverpakking Relatin te gaan halen , tot èèn van die obers me erop wees dat het wel degelijk de nieuwe rage was ... :eek:
nu .. ik ben niet echt meer van de jongste en heb reeds redelijk wat blitse moves de revue zien passeren , doch dit slaat toch wel alles schat ik . :haha:
nou ja .. het is in ieder geval een goed excuus om iemand ongegeneerd een trap onder zen hol te verkopen , doch met dansen heeft dit bitter weinig te maken men gedacht . :rolleyes:
olè :rolleyes: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|