|
[07-07-07] Beta Party V5 @ Rector, Gent
|
|
|
| Devilex |
| Ligt het ook niet een beetje aan het feit da nieuwe leden hier verschrikkelijk moeilijk aanvaard worden. Of in het slechtste geval worden afgeblaft of uitgekafferd. Met dergelijke mentaliteit zullen er niet veel nieuwe mensen meer bijkomen en zullen jullie het in de toekomst steeds meer en meer moeten doen met het "selecte kringetje". |
|
|
| Blue Sky 99 |
| Voor mij persoonlijk was't mijn eerste BeTA-party en ik vond het best wel leuk eens wat mensen te ontmoeten maar de opkomst was over't algemeen eigenlijk wel schandalig laag. De muziek die ik gehoord heb zat wel snor eigenlijk. Over mijn eigen inbreng in mijn gedeelde set met Jasper ben'k lang niet tevreden (al weet ik niet precies hoe erg het was :p ) maar het is natuurlijk wel altijd een leuke ervaring om eens voor een publiek te kunnen draaien. |
|
|
| Kodama |
| quote: | Originally posted by Devilex
Ligt het ook niet een beetje aan het feit da nieuwe leden hier verschrikkelijk moeilijk aanvaard worden. Of in het slechtste geval worden afgeblaft of uitgekafferd. Met dergelijke mentaliteit zullen er niet veel nieuwe mensen meer bijkomen en zullen jullie het in de toekomst steeds meer en meer moeten doen met het "selecte kringetje". |
Devilex, u bent een wijs mens! |
|
|
| Dj LPG |
Voor mij was het nog wel eens leuk om na lange tijd enkele mensen terug te zien, maar echt veel volk kende ik niet (en al zeker niet van gezicht;) ) Toch nog een leuke babbel gehad met enkele mensen maar het was idd zeeeeer jammer van de lage opkomst...
Hopelijk kan een volgend initiatief wat meer uitgewerkt worden zodat we niet enkel afhankelijk zijn van beta's. |
|
|
| Jasperovitsj |
En wie wordt er hier dan niet aanvaard van nieuwe leden? Sure, er is den hele X-Tune/Anke/Toni zever geweest, maar dat waren overduidelijk fake accounts. En zo'n dingen gebeuren op elk forum. En wat maakt het uit dat er iemand op een forum eens iets negatiefs tegen u zegt? Ge gaat toch gewoon naar het feestje en amuseert je op jezelf, niemand hoeft te weten wie ge zijt. Het hele Illusion-forum zat ook op mijn kap vorige maand, maar dat heeft me toch ook niet tegengehouden om daar te gaan draaien en mijzelf de hele avond te amuseren.
Enfin, het was zonder meer een tegenvaller qua opkomst en sfeer. En dat verdient niemand. Niet de dj's die de moeite nemen om gratis en voor niks te komen draaien, niet de organisatoren die er tijd en moeite in steken en niet de Beta's voor wie het feestje georganiseerd was. Ligt het aan een gebrek aan betrokkenheid bij de nieuwere leden, lag het aan de datum of het weer, of was het gewoon een combinatie van vele factoren? Ik weet in ieder geval dat het nog een tijd zal duren voor een volgende party komt, en als die er al zal komen zal alles er toch volledig anders uitzien. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|
|