|
[07-07-07] Beta Party V5 @ Rector, Gent
|
|
|
| Real |
In alle eerlijkheid moet je toegeven dat deze editie niet geslaagd was. De opkomst was gewoon veel te laag. Zonde is dat.
Indien er nog een volgende BeTa Party komt, zal dat (als het aan mij ligt) in regio Antwerpen of Leuven plaatsvinden, met 1 of 2 grote namen op de affiche. En het lijkt me evident dat Luc en Zetski op de volgende editie opnieuw gevraagd worden, ik vind het echt spijtig voor hen dat ze zo de avond moesten afsluiten.
Nu ja, alle bezoekers zijn bedankt om te komen, hopelijk heeft iedereen zich wat geamuseerd.
Ik heb een hele hoop foto's genomen, en ik ga zo meteen controleren of de sets goed opgenomen zijn, maar ik vrees het ergste.
En Limburgers zijn erg zatte en rare mensen. :wtf: |
|
|
| Real |
Het zijn een honderdtal foto's en 4u30m aan dj-sets, maar er zitten zoals verwacht wel veel skips in. :o
Ik heb zowaar twee keer dezelfde plaat gedraaid. Dom cue-systeem op Pioneers. Gelukkig was er (toen) geen kat.
Les photos: http://foto.telenet.be/0912594189 (sorry dat ze zo donker zijn, Aldi-kwaliteit noem ik dat :) ) |
|
|
| Xilver |
| Belachelijk beschamend lage opkomst. Denk niet dat het voor de organisatoren nog motiverend is om nog edities te organiseren, en ik snap het volledig. |
|
|
| Push2005 |
25 euro mogen bijdragen om de cd spelers nog te compenseren... Afgang :clown:
Muziek was wel goed; opkomst was zielig. Erg spijtig allemaal; en ook zwak van enkele members om niet op te duiken. Toch respect voor diegenen die tot het 'bittere' einde gebleven zijn. |
|
|
| TOR |
De hele buurt was vrij leeg gisteren.. Zal wel met het weer te maken hebben gehad. Vorig jaar zijn er heel wat studenten in de stad blijven plakken, maar daar konden we ditmaal niet op rekenen.
Een bbq zie ik eerlijk gezegd ook niet slagen, want van BeTA zijn er slechts weinigen komen opdagen gisteren.
We laten alles beter gewoon varen. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|
|