|
[07-07-07] Beta Party V5 @ Rector, Gent
|
|
|
| mrcanon |
Mieden zijde, vuile mieden, zwijgen en draaien :toothless
Draai maar Anthem, who dares ... |
|
|
| DJ Zetski |
| Ik niet, om 3u10 zal het tempo iets hoger liggen. |
|
|
| DJ Zetski |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Voor mij hoeft het niet, en daarom zou ik ook nooit een cdj-1000 aanschaffen. Doe mij maar lekker een basic cdj-200, meer heb ik niet nodig :) Zoals Fred het zegt: just use the best of both worlds.
|
Volledig mee akkoord: de CDJ-200 bevat al die overbodige zaken niet. Heb gisteren naar een DJ-demo avond geweest waar alle Pioneer CDJ's konden uitgetest worden. De CDJ-1000 is wel zalig, maar er zitten zodanig veel "luxe"-mogelijkheden op, en die maken hem zo duur. Heb trouwens ook iemand van Pioneer zelf gezien die bezig was met beeld en klank door elkaar te mixen, was nogal de moeite! |
|
|
| mrcanon |
| Kleine request voor vanavond: Mark Norman - Ventura :crazy: |
|
|
| Transfusion |
| quote: | Originally posted by DJ Zetski
Volledig mee akkoord: de CDJ-200 bevat al die overbodige zaken niet. Heb gisteren naar een DJ-demo avond geweest waar alle Pioneer CDJ's konden uitgetest worden. De CDJ-1000 is wel zalig, maar er zitten zodanig veel "luxe"-mogelijkheden op, en die maken hem zo duur. Heb trouwens ook iemand van Pioneer zelf gezien die bezig was met beeld en klank door elkaar te mixen, was nogal de moeite! |
CDJ-200 heeft effecten, cdj 1000 niet.
Die luxe-mogelijkheden vallen trouwens best goed mee, buiten hot-cues en een wave-display zit er niets 'graaf' op hoor. Het zijn gewoon oerdegelijke spelers met een vinyl-emulatie. Voor sommige is die vinyl-emulatie onnodig en voor andere is het zeer handig... ik zou iig geen spelers meer willen zonder. Wat de speler zo duur maakt is gewoon het feit dat hij als DE standaard wordt beschouwd, net zoals technics draaitafels... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|
|