|
[07-07-07] Beta Party V5 @ Rector, Gent
|
|
|
| El Shorty |
| quote: | Originally posted by TOR
Hoezo?
M.I.K.E. aka. Push [BE]
Cor Fijneman vs. Mark Norman [NL]
Gareth Emery aka. GTR [UK]
Solar Stone [UK]
Airwave (Live) [BE]
Galen Behr [NL]
Re:Locate ft. Sir Adrian (Live Vocals) [NL]
Sied van Riel [NL]
Menno de Jong [NL]
Stelt toch niks voor |
vet vet! Je brengt me nu ook aan het twijfelen. Kon een andere dag dan de 7de echt niet?
@ kodama: ik ben hier zo inactive dat ik hier ook niemand van ken. |
|
|
| FenixStyle |
Damn...
En BeTa-Party, én Jonas Steur @ Illusion én deze retevette line-up @ Intuition Summer Event...
Hoewel het wsl toch wel Betaparty zal worden, blijf ik het toch bijzonder klote vinden dat die drie parties op dezelfde dag plaatsvinden.. :( |
|
|
| Kodama |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Damn...
En BeTa-Party, én Jonas Steur @ Illusion én deze retevette line-up @ Intuition Summer Event...
Hoewel het wsl toch wel Betaparty zal worden, blijf ik het toch bijzonder klote vinden dat die drie parties op dezelfde dag plaatsvinden.. :( |
Ooohhh, Jonas Steur "maar"...
Ik heb die gezien in de Asta in Den haag op zo een intuition event en ik sta niet te springen voor hem nog eens te zien.
Ik denk dat de Beta dj's beter gaan draaien als Jonas Steur.
No offence tegenover Jonas...
Maar de Beta dj's gaan een groter feestje bouwen, gewoon omdat het een Beta party is en ze hun beste platen en skills gaan bovenhalen.
Correct me if i'm wrong. |
|
|
| Xilver |
| yeah, ik haal m'n beste party-muziek boven. De beste R&B met af en toe lekker stampen op wat goeie beats van Coone! |
|
|
| Kodama |
| quote: | Originally posted by Xilver
yeah, ik haal m'n beste party-muziek boven. De beste R&B met af en toe lekker stampen op wat goeie beats van Coone! |
Zo moet da, ik ga tegen dan m'n jumpmoves oefenen.
Ik ga vies gaan jong! *zet z'n pet omhoog* |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|
|