|
[07-07-07] Beta Party V5 @ Rector, Gent
|
|
|
| DJ Zetski |
| Geef mij maar een avond Trance in plaats van Illusion waar ze Jackell & Hyde-toestanden draaien - maar dat is maar mijn mening hé. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by domineesje
vind de line-up wel wat ontgoochelend.. Als je vergelijkt met de line-up van Illusion die avond dan weet je ook al waar de meeste liefhebbers naartoe zullen gaan.. weet niet als je in Gent voldoende bezoekers kan strikken door te mikken op volk dat en passant eens binnenspringt + de BeTA's...
Misschien was een BBQ dan toch een betere optie geweest.. |
De namen die hier op de lineup staan zijn dan misschien maar bedroom dj's; ze draaien technisch beter dan die residents in illusion en hun trackselectie in Trance is dan ook op alle vlakken beter.
Dit is een avond voor de fun hé; niet om te concurreren en om groots uit te pakken... Ga jij dan die avond alvast maar naar Illusion. |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Loraine
Uhhhh neen, dagje Intuition on the beach laat ik toch ech nie schieten :o
De line-up is daarvoor gewoonweg te wreed :D |
Hoezo?
M.I.K.E. aka. Push [BE]
Cor Fijneman vs. Mark Norman [NL]
Gareth Emery aka. GTR [UK]
Solar Stone [UK]
Airwave (Live) [BE]
Galen Behr [NL]
Re:Locate ft. Sir Adrian (Live Vocals) [NL]
Sied van Riel [NL]
Menno de Jong [NL]
Stelt toch niks voor  |
|
|
| Loraine |
Voor Solar Stone , Behr, Fo Riel, GTR en Lolo blijf ik met alle liefde in Olland :o
Line-up is bijna perfect :p |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by TOR
Hoezo?
M.I.K.E. aka. Push [BE]
Cor Fijneman vs. Mark Norman [NL]
Gareth Emery aka. GTR [UK]
Solar Stone [UK]
Airwave (Live) [BE]
Galen Behr [NL]
Re:Locate ft. Sir Adrian (Live Vocals) [NL]
Sied van Riel [NL]
Menno de Jong [NL]
Stelt toch niks voor |
na het zien van deze line up krijg ik toch ook wel zin in een intuition on the beach. vorig jaar was het trouwens een heel leuk feestje. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|
|