|
[ 04-08-2007] Loveland Festival, Sloterpark bad, amsterdam
|
| basvh |
Line up:
FIRE! Stage
Eric Prydz (SWE) / Sébastien Léger (FR) / Sander Kleinenberg / Michel de Hey / Benny Rodrigues / Alexander Koning / 100 % Isis / Marnix / LIVE Anthony Rother (GER) / LIVE Mason & The Maker / Mc Marxman
T-Dansant Stage
Ron Carroll feat. CeCe Peniston (USA) Joey Negro (UK) / Seamus Haji (UK) / Shapeshifters (UK) / Kid Batchelor (UK) / Roog / Godard / Didiér Stijn / Mc Lex Empress /
Rise Arena
Tiefschwarz (GER) / Clive Henry (UK) / Âme (GER) / Bart Skils / 2000 and One / Sandrien vs Carlos Valdez / Marcus / LIVE Spirit Catcher (BEL) / MC ZoëXenia /
Dutch House Arena
Erick E / Fedde Le Grand / Laidback Luke / Gregor Salto / Chuckie / Don Diablo / Victor Coral / Brian S / Jaziah / Raymundo / Stef Vrolijk / Frederik Abas / Tettero & Sven / Marc Benjamin / MC Gee /
Beach Stage
Jazzy Jeff (USA) / Wicked Jazz Sounds (Phil Horneman vs Leroy Rey) / Mr Wix vs Tom Trago / Rednose Distrikt (Steven de Peven vs Aardvarck) / Cultwash (Kostas Hom vs San Proper) / Hitmeister D / Flexican / Sander Hucke / Greg van Bueren / MC Lyrical Tie
Erg vette line-up en coole locatie!!!! Hopen dat ze dit jaar wel de logistiek voor elkaar hebben want dat was echt dramatisch vorige keer. |
|
|
| Djeebie |
| Zeker vette line-up! Even kijken of ik hier naar toe ga. |
|
|
| Frenkieee |
| Goeie genade! Prydz, Leger, Kleinenberg, Tiefschwarz, Ame, Skils, 2000&One, t00t! |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Frenkieee
Goeie genade! Prydz, Leger, Kleinenberg, Tiefschwarz, Ame, Skils, 2000&One, t00t! |
Allemaal niks vergeleken bij

en
 |
|
|
| Chicane |
w0rd ni99a! CeCe is the shizzat YO!
FINALLY!!! :D |
|
|
| Botol&Cebok |
ik woon in osdorp en sloterplas is erg dichtbij vorig jaar moest ik werken op die dag . geluid hoorde ik bij mijn huis zelfs.
ga der denk k niet naar toe komen veel marokanen uit omgeving denk ik |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Botol&Cebok
ik woon in osdorp en sloterplas is erg dichtbij vorig jaar moest ik werken op die dag . geluid hoorde ik bij mijn huis zelfs.
ga der denk k niet naar toe komen veel marokanen uit omgeving denk ik |
vorig jaar weinig gezien. Alleen maar partypeople! |
|
|
| Frenkieee |
| quote: | Originally posted by basvh
vorig jaar weinig gezien. Alleen maar partypeople! |
Ik las daarnet je post in de Welcome to the Future-thread, was even bang dat dat serieus was :) Pfhieuw :) |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Frenkieee
Ik las daarnet je post in de Welcome to the Future-thread, was even bang dat dat serieus was :) Pfhieuw :) |
haha nee joh,
Ik ben op veel loveland avonden geweest en vorig jaar op het festival. Het publiek is meestal wat ouder en relaxter. Dit jaar met die pannekoekenhouse....euh dutch house area zullen er wel wat meer jongere rondlopen en misschien ook wat marrokaantjes.
ik ben er iig bij, welcome to the future heeft het net niet voor mij. En een keertje house is ook wel een welkome afwisseling met al die minimal van de laatste tijd.
loveland avonden in hotel arena zijn echt een aanrader!! Moet je een keer checken! Gewoon keer in de auto springen en richting amsterdam sjezen! |
|
|
| Frenkieee |
Had het met K-dag willen doen, toch maar niet gedaan :)
Hoop dat er nog iemand mee wil naar Loveland.. volgens mij is iedereen dan op vakantie :( |
|
|
|
|