return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
Lolo appreciation thread

TOR
Zijn Progrez-show van vorige week deed me beseffen dat we echt wel zo'n thread nodig hebben. Nu de andere Belgen wat in het slop zitten, kan onze aandacht niet anders dan uitgaan naar Laurent, die op dit moment een sterk project heeft en dat ook op een sublieme wijze naar de buitenwereld toe brengt. Zijn sets vormen een ideale combinatie van zweverige melodieën en stevige baslijen, met heel veel variatie en onverwachte wendingen. Hij is één van de weinige trancedj's - zoniet de enige - die me momenteel hetzelfde enthousiasme bezorgt als ik beleef op een Extreme Reunion. Ik verwacht dan ook dat de Bonzai-tent op Tommorowland volledig op zijn kop gaat, en ik mag hopen dat Laurent stilaan de plaats van M.I.K.E. zal innemen als ambassadeur van België in het buitenland.
Real
Wist je dat Laurent ook op TA zit? :)
TOR
O, maar hij kent mijn appreciatie ten opzichte van zijn werk.
Ik wil die nu gewoon publiekelijk maken en jullie de kans geven om eveneens een mening te formuleren.
Vishnu
Ik kan niet anders dan uw appreciatie te beamen. Ik was M.I.K.E. fan van het eerste uur tot ergens eind 2005, maar sinds diens stijlverandering en Lolo's gebruik van steeds meer en meer verfijnde sounds heb ik de switch gemaakt qua favoriete producer én DJ. Sunspot 2006 bijvoorbeeld doet het helemaal voor mij.
Ik ben geen frequent luisteraar van radioshows, en ook zn Progrez-show heb ik nog niet gehoord, maar dat zal niet te lang meer duren.
Progrez
Area 99

Ik haat slijmen, zeker wanneer ze het kunnen lezen, maar het is nu eenmaal een onwaarschijnlijk sterke producer.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium