return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
Lolo appreciation thread

Lolo
quote:
Originally posted by TOR
The usual suspects (M.I.K.E., Fred Baker, Jonas Steur) hebben de laatste tijd toch niet veel noemenswaardigs uitgebracht.

Jonas heeft zich natuurlijk wel schuil gehouden voor de productie van zijn album en Mike focust zich voornamelijk op zijn donkere projecten.

Toch worden ze momenteel overschaduwd door Laurent, die aan sneltempo kwalitatieve releases uitbrengt.

Yo dudes, Ik wou toch ff reageren.

Ieder met zijn mening (+ of - maakt niet uit) in die topic doet me enorm veel plezier. Ik zal dat ook niet ontkennen.

Begrijp me toch niet verkeerd met wat volgt:

Ik word nog steeds door veel mensen in competitie betrokken met andere artiesten. Eerlijk gezegd, het was ff grappig in de tijd van Lightning, vooral die competitie met mike...

Nu ga ik toch voor andere dingen in het leven.

Oké, men kan soms mijn laatste tracks ni zo goe vinden, en dat respecteer ik. Maar ik voel mij zo goed met hetgeen dat ik recentelijk heb gedaan, en dit is uiteindelijk alles wat telt voor mij.

Samen met Melody heeft Trilogique mij uit een zware depressie getrokken. Ik heb het nu door en jah, je kunt ni iedereen bevallen, so be it.

Met de falling van lightning heb ik het zeer moeilijk gehad. Ik heb wel mijn conclusies getrokken. En eerst was't "altijd mijn ding doen en niet meer nadenken".

Voila, merci voor alle berichten, ik vind het zeer leuk.

Grtjs
L.

tip: een volgende track van mij noemt "trance will never ever die".
lievez
Kvind da elke producer zijn eigen ding moet doen. Wa ist nut als ge naar ander mensen begint te kijken.

Er zullen er ALTIJD zijn die het goed of slecht vinden. That's life :)

De Wijze raad van Kante Taat
TOR
quote:
Originally posted by Lolo
Maar ik voel mij zo goed met hetgeen dat ik recentelijk heb gedaan,

Dat is er ook aan te merken :)

Mijn bedoeling was eigenlijk niet om de onderlinge competitie opnieuw aan te wakkeren, het viel me gewoon op dat je muziek me tegenwoordig veel meer doet dan die van andere Belgen, terwijl dat vroeger af en toe anders was (met name toen Mike zijn gouden periode kende tussen 1999 en 2002).

Uiteindelijk kunnen we trots zijn op jullie beiden, aangezien er vanaf het begin een unieke sound was die door de jaren heen ook is blijven behouden. Alleen vind ik bij Mike tegenwoordig minder dat spontane gevoel terug.

In ieder geval bijzonder veel respect voor jullie beiden.
Devilex
quote:
Originally posted by TOR
Mike focust zich voornamelijk op zijn donkere projecten.

Zijn producties ten tijde van The Blackmaster waren toch ook niet echt luchtig te noemen é. Jammmer dat hij daar niet meer onder uitgebracht heeft, vond ik echt enorm louche trance.
_Jedi
Eentje van hem die bij mij altijd voor het kippevel gevoel zorgt is tochwel:

Capetown - Pitstop

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium