|
|
| DJ Zetski |
Geen slechte producer, maar wat hij nu maakt is niet echt de stijl die mij kan bekoren.
Wat ik best vond van hem is Kings of Club - Revelation (Airwave remix), lijkt heel sterk op Airwave - Save me, de melodie komt eigenlijk van daar. Dat nummer vind ik dan weer minder goed.
Ik zou graag eens terug eens iets horen in 't genre van die remix van Kings of Club. Heeft hij nog zo'n producties? |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by DJ Zetski
Wat ik best vond van hem is Kings of Club - Revelation (Airwave remix), |
+1. die track heerst genadeloos. |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by DJ Zetski
Heeft hij nog zo'n producties? |
Zowat iedere Airwave-productie en/of -remix uit die tijd :p |
|
|
| Icone |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Bonzai is al even bezig met de backcatalogue op dd-sites te zetten ;)
|
Da's op zich zéér interessant... Dan zullen ze eindelijk nog eens wat geld aan mij verdienen :) j/k
Ik hoop alleszins van de ontbrekende links in o.a. mijn "Fire & Ice" collectie op te vullen. En aangezien ze vaak edits van Planisphere tracks op Bonzai albums hebben gezet, omdat die tracks vaak zo verdomd lekker lang waren, kijk ik hier ook wel naar uit :)
Zijn huidige muziek zegt me iets minder... Maar soms vind je er toch nog wat hints in terug die je doen terugdenken aan hits uit vorige jaren (2000 enzoverder). Voor mij is hij wel nog steeds een icoon!
TOR(Kevin): Welke Belgen zitten er in het slop eigenlijk? ;) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Icone
TOR(Kevin): Welke Belgen zitten er in het slop eigenlijk? ;) |
The usual suspects (M.I.K.E., Fred Baker, Jonas Steur) hebben de laatste tijd toch niet veel noemenswaardigs uitgebracht.
Jonas heeft zich natuurlijk wel schuil gehouden voor de productie van zijn album en Mike focust zich voornamelijk op zijn donkere projecten.
Toch worden ze momenteel overschaduwd door Laurent, die aan sneltempo kwalitatieve releases uitbrengt. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|