return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 
Marco V-Simulated : een superstip!

Henkie_henk
Word er me ff een partij nuttigheid toegevoegd door petrus..

danke schon..
Dr. Kuipers
Blijf Simulated wel vet nummertje vinden, alleen toch iets te vaak gehoord.
Ik kan me nog heel goed herrineren dat ik ooit eens bij Dieka was en vroeg om dat nummer (was dus half jaar geleden :))
Was toen echt verslaafd aan die tune, maar ze kenden die plaat niet eens.
Was ik er afgelopen weekend weer en wat hoor ik :D
Maar ik kon nie echt uit m'n dak gaan...

Anyways die tracklist van het album ziet er vetjes uit!

Eens kijken of ik die ergens kan ritselen :p
moogwai
quote:
Originally posted by tijs08
kijk over 2 maanden dan staat ing society er zekers ook hoog in de lijstje! terwijl wij die toch al sinds oktober kennen ofzo...

ing society ligt ook al drie weken in de winkel.. tis maar net of ze 'm draaien bij TMF

Simulated heb ik (off course) ook gekocht.. wat ik het allerbeste Marco V nummer vind... verveeld me nog steeds niet. Confusion ga ik ook zeker kopen :)
DJ Bazz
quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Ik keek (zoals elke dinsdag) eff naar TT 291 (mega top 100) en ik zag daar dat Marco V-Sumulated de beste stijger was, van 67 naar 39 ofzoiets. Zo zie je maar weer dat de commercie way back is vergelijken met "ons".
Dit ter mededeling

het lijkt me toch wel bekend dat zenders zoals tmf en al die andere commerciële zenders oude nrs uit de doos gaan halen als er niet een commercieel genoeg nr uit komt in de afgelopen week, waardoor dat oudere nr ineens verkocht wordt en heel nieuw is voor het massapubliek.
tijs08
quote:
Originally posted by moogwai

ing society ligt ook al drie weken in de winkel.. tis maar net of ze 'm draaien bij TMF

oja???

ja ik weet dat allemaal niet joh! ik volg de top 100 echt niet en tmf kijk ik al helemaal nooit......

vandaag wel in Ahoy geweest... ff achter de schermen gekeken... echt cool ;) :D

nee joh!!!!!!!!! ik had er tentamens... :D :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland