|
|
| kolkiewolkie |
Ik vraag me al een tijdje af hoe dat nou precies zit.. is Q-dance van ID&T ofzo, of hebben ze een innige relatie:stongue: ... want een radioprogramma vernoemen naar je concurrent doe je niet d8 ik zo... en mekaar promoten in je eigen ID&T blad ook niet...
duz: als iemand dat es ff kan verhelderen...:) :)
bij voorbaat dank.
(reden dat ik dit vraag is is dat sommige mensen een enorme hekel aan ID&T hebben en Q-dance een wat warmer of iig minder koud hart toedragen....) |
|
|
| mido |
Q-dance is een dochteronderneming van ID&T.
Latex!!! |
|
|
| Optimus |
| Q-dance werd opgericht door Wouter tavecchio en Wildrik Timmerman. Zij werkten eerst voor ID&T waar ze old skool festen oragniseerden in de hemkade. Toen gingen ze na een jaartje voor zichzelf beginnen met feesten geven, te beginnen met HouseQlassiscs. Toen heette Q-dance nog Qlass Elite. Later werd het Q en toen Q-dance. |
|
|
| tango |
| quote: | Originally posted by Optimus
Q-dance werd opgericht door Wouter tavecchio en Wildrik Timmerman. Zij werkten eerst voor ID&T waar ze old skool festen oragniseerden in de hemkade. Toen gingen ze na een jaartje voor zichzelf beginnen met feesten geven, te beginnen met HouseQlassiscs. Toen heette Q-dance nog Qlass Elite. Later werd het Q en toen Q-dance. |
Maar geloof mij maar dat onze grote vriend duncan S. er ook nog wel wat duitjes mee verdiend ;)
grtz,
TNG |
|
|
| mido |
Zoals ik al zei, tegenwoordig is het een dochterondernemding van ID&T. Dus die verdienen er goed aan.
:) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|