|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
Ik ben toch al eerder op een vrijdag in de Versuz geweest dat het ook geen al te groot succes was. Ook een beetje te begrijpen. Op vrijdag zijn het meestal andere organisatoren die de Versuz huren voor een feestje en die richten zich dan vaak op een bepaald publiek. Het Versuz volk weet dat ook en laat die vrijdagevents dan ook wat makkelijker links liggen en verkiest de zaterdagen. Zelfs Dave Lambert op de affiche zetten heeft gisteren niet veel uitgehaald.
Ik had nog enigzinds gedacht dat door de verlaging van de leeftijdsgrens er wat jonger volk op zou afkomen, maar dat was dus ook al niet het geval |
Mja de enige events die ik me herinner op vrijdagavond, zijn de Xmos-fuiven van plaatselijke scholen, en die zijn meestal toch wel succesvol. Maarja, ik denk dat er gisteren gerust meer uitgehaald had kunnen worden mits wat meer promotie, want waren nergens in Hasselt flyers of posters terug te vinden.. Wat affiches in de buurt van Kapermolen en Dussart hadden veel kunnen doen imo ;)
Maar soit, het was eens iets anders om een paar vierkante meter plek te hebben in Versuz, ipv er een half uur over te moeten doen om drank te halen, en amper te kunnen bewegen tussen de playerkes en D&G-sletjes... :p |
|
|
| Antony |
ik sluit me hierbij volledig aan. echt jammer dat er zo weinig volk was. maar diegeen die er waren hebben er toch nog een tof feesje van gemaakt uiteindelijk :) Fred vloog er vanaft begin meteen strak in, wat ik zeker ni erg vond :p verder heel wa klassiekers, al dan niet in een Baker-jasje. Jammer genoeg om 4u al moeten vertrekken omda een paar uit men gezelschap tamelijk vroeg moesten gaan werken. Toch al knap da ze mee gingen.
ook leuk men beta-kennis uit te breiden ;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|