return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Leeftijdgrenzen parties????

Ik citeer een van mijn vrienden:
"Innercity, heeft dat ook een apres-ski-zaal?? Dan wil ik ook wel mee."

Tja, dan weet je wel weer hoe laat het is. Toch jammer dat er weinig echte liefhebbers te vinden zijn in de directe omgeving. Of je moet helemaal in de scene zitten, dan heb je er genoeg :) Maar gelukkig is er internet...kun je toch nog bijlullen...
quote:
Originally posted by djiwan
Nou... ze zouden wel willen als het dichterbij was.......

Ik zie dat je in Sneek woont, dat wordt dan zeker wel naar de volgende Trance Energy????
Kzou ook wel willen, maar ik woon 10 km van Rotterdam, dus om dan naar Heerenveen te gaan kost wel errug veel geld, maar ja, 26 mei lekker 4 Elements, dat is wel dichtbij voor mij!!

Latuuurrzz...
quote:
Originally posted by TranceFool

Ik zie dat je in Sneek woont, dat wordt dan zeker wel naar de volgende Trance Energy????
Kzou ook wel willen, maar ik woon 10 km van Rotterdam, dus om dan naar Heerenveen te gaan kost wel errug veel geld, maar ja, 26 mei lekker 4 Elements, dat is wel dichtbij voor mij!!

Latuuurrzz...

Zo ist maar net :)
Maakt mij echter niet uit hoe ver het is...nou okat ik wil niet 5 uur reizen voor feestje maar als het in nederland is en ik vind de LINE up top dan ga ik gewoon zeker weten....dat is het voordeel als je vrienden allemaal een auto en een rijbewijs hebben ;)
quote:
Originally posted by Akira
Maakt mij echter niet uit hoe ver het is...nou okat ik wil niet 5 uur reizen voor feestje maar als het in nederland is en ik vind de LINE up top dan ga ik gewoon zeker weten....dat is het voordeel als je vrienden allemaal een auto en een rijbewijs hebben ;)

Ja das beter, maar ik ben 16, en op scooter duurt wel heel erg lang (haha) en die trein is zo focking duur, en ze rijden nog bijna niet ook.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland