|
|
| MikeVee |
Tom Boonen is overrated, vandaag deed hij niet mee maar ze konden er niet over zwijgen en moesten hem zelfs interviewen tijdens de wedstrijd. Er zijn zo veel andere goede renners die geen aandacht krijgen omdat de pers maar 1 naam kent.
Wuyts is ne zeiker eerste klas. Die kerel geeft altijd irritante commentaar, durft nooit kritisch te zijn als het over zijn favorieten gaat( zie hierboven). Hij zou beter terug les gaan geven.
En ja, Karl de amateurcourreur. Nog zo ene die commentaar geeft vanuit een blinde adoratie in plaats van objectieve commentaar.
Ze zouden beter de sporza radio reporters commentaar laten geven, die kunnen het wel goed. |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Antony
Das een komisch talent! En das nog ni zone lompe alsem laat uitschijne. Dien weet best zelf dattem ni kan zingen en da zen liekes op niks trekken. Maar zolang ze hem voor zo'n optredens boeken... Zo willek kik gerust ook gelanceerd worden alsek dan nimmer moet gaan werken. Kheb al paar keer Pfaffs gezien (jullie ook, anders kunde der niks tegen hebben) en de Sam doe mij op zen minst nog af en toe lachen me zen pintjes die hem kilometers ver vanaf den toog toeroepen. |
haha een komisch talent? laten we het houden bij nen omhooggelopen johnny |
|
|
| Antony |
| das gewoon de echte versie van snellen eddy. ma oh zo nutteloze discussie. ik vinnem grappig, gij duidelijk ni. boeiage |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Antony
ma oh zo nutteloze discussie. |
waarvoor kom je hier anders? :haha: |
|
|
| Antony |
| das hier wel een feit tegewoordig :p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|