|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Push2005
De Crem roxx ! |
Ik ben telkens onder de indruk van zijn eloquentie, maar het is een egotripper lol.
On topic:
 |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by TOR
|
Komaan, nu maak je het gewoon belachelijk. Wat heb je tegen die Catherine? Die doet da goed!
edit: En Frank Raes is nog niet half zo slecht als die nitwits op VT4 (polspoel :whip: ) of KA2. |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by TOR
|
Frank Raes zeker, twordt tijd dat ze em buitensmijten, maar zoals Real zegt, is Guy Polspoel nog vele malen erger. En Filip Joos aan de macht !
De Crem is een van men favo politici, op politiek vlak een ambetanterik, maar das net wat ik apprecieer |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Real
Komaan, nu maak je het gewoon belachelijk. Wat heb je tegen die Catherine? Die doet da goed!
|
WORD, ze ziet er zelfs goed uit met eens 'n beetje treflijk haar |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Real
edit: En Frank Raes is nog niet half zo slecht als die nitwits op VT4 (polspoel :whip: ) of KA2. |
Ik ben serieus.
Catherine is nog stijver dan de betonnen lantaarnpaal voor mijn deur en past geenszins bij het sportjournaal, waar enige dynamiek toch van belang is (cfr. Filip Joos, Eddy Demarez, Karl Vannieuwkerke). Hetzelfde geldt overigens voor Stefaan Lammens en Tom Coninckx.
Frank Raes heeft een ruime kennis maar weet dat van zichzelf en heeft vaak een arrogante houding.
Stef Wijnants behoort tot mijn eerder geschetste categorie van fake enthousiasme.
Goed dat je Ka2 vermeldt in je post trouwens, ik was de volgende idioot al bijna vergeten:
 |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|