return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 
BETA ID Contest 28 - Deadline: 30 april; 22u

Shadowkid
Bon, ik had deze namiddag geen goesting meer om nog te blokken, dus heb ik vlug de nieuwe id-contest al in elkaar gestoken.

Hier klikken voor de samples

Enjoy,

Vrijwel iedereen weet ondertss wel hoe het in zijn werk gaat, maar hier toch nog eens de regels:

Er zijn 50 samples om te ID'en. Als je de artiest, de titel of de remix correct raadt, verdien je telkens 1 punt. Als het dus een remix betreft, kun je tot 3 punten verdienen.

Een voorbeeld met Mark Otten - So Serene (Menno De Jong's Heading South Dub):
- Mark Otten - ?? -> 1 punt
- ?? - So Serene (Menno De Jong's Heading South Dub) -> 2 punten
- Mark Otten - Mushroom Therapy (Menno De Jong's Heading South Dub) -> 2 punten
- Mark Otten - So Serene (Menno De Jong's Heading South Dub) -> 3 punten!

Als er sprake is van een originele versie (en soortgelijken zoals: main mix, extended mix, radio edit etc.), hoef je die niet per se te vermelden, tenzij er van dat nummer ook andere mixes bestaan! Let hier dus goed op, want hier kunnen veel punten gewonnen worden.

Als er in overdreven mate wordt gegokt (zoals bij alle id’s Tiësto als artiest opgeven), komt er geen verbetering.

De samples kun je onderaan in dit bericht downloaden. In het .rar-bestand zit een .txt waar je al je antwoorden kunt invullen. Het ingevulde .txt-bestand zend je door naar mij (via e-mail op het adres dat in het bestand te vinden is of via pm). In je e-mail vermeld je je TA-gebruikersnaam. Je kunt zoveel updaten als je wilt.

De wedstrijd loopt af op MAANDAG 30 APRIL, om 22u. Alle inzendingen moeten vóór dat tijdstip binnen zijn. De eindresultaten en de correcte antwoorden worden zo snel mogelijk daarna bekendgemaakt.

De winnaar komt in de Hall of Fame van ID-contestwinnaars te staan en heeft de eer om de volgende wedstrijd samen te stellen.

Hall of Fame:

01 Belgian Bonzai
02 Soliplex
03 Jasperovitsj
04 TOR & Belgian Bonzai
05 Mellow_head
06 TOR
07 Zehra & Jasperovitsj
08 Hydra
09 eieregooie
10 Freezel
11 Shadowkid & Jasperovitsj
12 Zehra
13 Push2005
14 Shadowkid
15 Phortastic
16 Domineesje
17 TOR
18 Phortastic
19 Vishnu
20 Domineesje
21 Push2005
22 Shadowkid
23 Vishnu
24 Shadowkid
25 TOR
26 Bertn
27 Shadowkid
Bertn
wow, ID 5 klinkt vet:crazy:
domineesje
Count me in :)
Shadowkid
1. Domineesje
Shadowkid
Ale vooruit, toch al een 2e entry :)

1.Tor
2.Domineesje

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium