|
|
| Devilex |
| 5 euro wil ik ook gerust betalen als er daardoor een grotere naam kan geboekt worden. Maar dan moet je ook al eens beginnen kijken voor goeie promotie ook. Ik zal wel altijd naar de betaparty komen, maar de mensen die met mij meegaan zijn wel altijd meer bezig met de lineup. |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Een gezellig feestje bouwen zal altijd de basis blijven van de Beta parties, maar zou het niet fijn zijn om eens een zaal als Musicafé deftig vol te krijgen met mooi volk op de lineup? Het is echt niet de bedoeling dat we grootschalige feesten gaan geven, want het moet gezellig en "authentiek" blijven. Maar steeds zulke kleine feestjes voor een select publiek gaan op den duur volgens mij op niet meer veel belangstelling kunnen rekenen. Het animo bij beta's zelf neemt elke keer iets meer af, en dat de vorige 2 edities nog redelijk succesvol waren hadden we te danken aan de grote namen op de affiche en het feit dat het feestje gratis was voor bezoekers. |
Amen. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by TOR
Amen. |
Zonder een pak sponsors is die locatie + een authentiekere lineup wel onmogelijk...
En een pak sponsors dat is toch zeker wel minstens 500 euro dan. |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Push2005
En eventueel ook een naamsverandering |
eventueel ook laten overnemen door id&t :stongue: |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Push2005
Zonder een pak sponsors is die locatie + een authentiekere lineup wel onmogelijk...
En een pak sponsors dat is toch zeker wel minstens 500 euro dan. |
Aan welke DJ's had je wel gedacht dan?
Voor zover ik zicht heb op de situatie, moet een samenwerking met Laurent wel mogelijk zijn. We hoeven geen hele reeks DJ's te gast hebben, hé. Dat zou pas nefast zijn voor de authenticiteit van het concept. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|