|
|
| Real |
| Dan ga je echt al sponsoring nodig hebben, anders zal het plaatje financieel nooit kloppen. |
|
|
| Push2005 |
| En eventueel ook een naamsverandering |
|
|
| Bertn |
eerlijk gezegd vond ik bij de vorige beta partys dat de sets van de forumleden altijd de beste waren:-) die durven er al eens een vergeten classic insteken en zo, terwijl die bekendere dj's vaker brolplaten ertussen smijten. En in the end willen we toch allemaal gewoon goeie trance horen, of daar nu een bekende pee staat of niet. Een jonas steur mixt misschien wat strakker dan de gemiddelde forumdj, maar daarmee is zijn trackselectie zeker niet beter.
Dus: ik zou gewoon opteren om nog eens in de rector te gaan.(Maar dan wel op de een of andere manier te weten komen hoe goed het geluid daar ondertussen hersteld is, want de laatste keer kon je enkel bassen horen en bijna geen melodie...) |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
te danken aan de grote namen op de affiche en het feit dat het feestje gratis was voor bezoekers. |
Volgens mij wordt dat laatste deel van je argumentatie wat overschat. Je kan je afvragen hoeveel percent van de bezoekers er ook zou gekomen zijn als het niet gratis was. Vermoedelijk bijzonder hoog. Het is en blijft een heel nauw stijl-feesje met een nota bene niet al te grote aanhang. Zij die toch komen, zijn liefhebbers, en een liefhebber komt als hij kan, al kost het 3, 4, 5 of 0 euro.
Meer klinkende namen op de affiche is inderdaad wel en veeleer een methode om meer volk te trekken. Hoe meer grote namen je afficheert, des te verder zal uw bereik komen te liggen van liefhebbers die de moeite gaan doen om af te zakken. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Vishnu
Volgens mij wordt dat laatste deel van je argumentatie wat overschat. Je kan je afvragen hoeveel percent van de bezoekers er ook zou gekomen zijn als het niet gratis was. Vermoedelijk bijzonder hoog. Het is en blijft een heel nauw stijl-feesje met een nota bene niet al te grote aanhang. Zij die toch komen, zijn liefhebbers, en een liefhebber komt als hij kan, al kost het 3, 4, 5 of 0 euro.
Meer klinkende namen op de affiche is inderdaad wel en veeleer een methode om meer volk te trekken. Hoe meer grote namen je afficheert, des te verder zal uw bereik komen te liggen van liefhebbers die de moeite gaan doen om af te zakken. |
Jep, dat is ook wel waar... Als ik even voor mezelf mag spreken dan ben ik naar Affexion geweest evenzeer voor Airwave als voor Moisture & Garden; en dat het me 5 euro heeft gekost... jah dat voel ik echt niet hoor :)
Ik denk dat de datum bvb belangrijker is dan een inkomprijs. Maar als het gratis te houden valt, des te beter natuurlijk. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|