return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 
BeTa party v5

Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Push2005
Ik heb net eens wat meer info gezocht voor dit concept; maar dan zou het best wel bij een scoutslokaal ofzo zijn hoor :s

Een tentje heb je wel rap voor 130 euro; maar dan heb je nog geen stroom en installatie; en ik heb ook gezien dat je ruim op voorhand vergunningen moet aanvragen bij de gemeente indien het op een 'normaal' veld is :nervous:

Een scoutslokaal vinden is geen probleem, en dat kost ook niet echt veel hoor. En dan heb je ook geen tent nodig, gewoon een partytentje waaronder je alles kan zetten. Stroom haal je van binnen in het lokaal, en het voordeel is ook dat je sanitair hebt en overdekte slaapplaats voor mensen die willen crashen. En qua vergunningen zal het ook wel meevallen denk ik als je op zo'n terrein zit? :) Plus, je hebt zelf drank en eten in de hand, wat ook wel een voordeel is omdat je dan alle inkomsten volledig krijgt. Natuurlijk is het wel iets meer werk, maar ik schrik daar zeker niet voor terug :)
FenixStyle
Een BBQ met aansluitend feestje lijkt me zowiezo wel goed idee om wat geld in de Beta-kas te krijgen, dat mag er zowiezo wel komen deze zomer!

Ivm nieuwe locaties.. Niemand die actief is in een jeugdhuis ofzo? Vorige week hadden we bijvoorbeeld met suppclub van de voetbal een fuif in het jeugdhuis van Maaseik hier, en dat is een zaal waar 900man in gaat maar die slechts 150 euro kost.. Die zaal was natuurlijk net iets te groot en te afgelegen voor een Beta-Party, maar qua prijs is zoiets natuurlijk ideaal... In Genk is er onlangs ook een bom van een zaal bijgekomen, al zal dit ook wel iets te groot zijn vrees ik...

Maar bon,

Ik zou dus zowiezo voor een BBQ gaan (gezelligheid, extra geld int laatje) en indien het financiële het toe laat ook nog een BetaParty V5...
FUSyke
Als je een leuke locatie zoekt:

http://www.h-waterfront.be/

Een afgelegen locatie in oude fabriekspanden. Het is gelegen aan de Schelde. Ik ben er al eens naar een technofeestje geweest en het was er zeer gezellig. Binnenkort moet ik er ook naartoe voor een modeshow. Het is niet ver gelegen van de E40 en het is juist gelegen aan een station en er is een grote parking. Voor de prijs zul je eens contact moeten opnemen.
FredNova
In Rector blijven en zo rustig aan wat 'sparen'.
En dan later eens naar Musicafe of ...
Jasperovitsj
Laten we de zaken eens omdraaien: wie van jullie zou er zeker naar Gent afzakken voor een party in De Rector met alleen maar forum-dj's? :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium