|
|
| De Geert |
Ik heb gekozen voor de rector...
ik denk dat een bbq wel een mooi initiatief is en een plezant dagje kan opleveren, maar niet echt veel geld in het laatje... Organisatorisch is het ook net iets lastiger en ik denk dat het eerder een select BeTa-publiek zal aantrekken en zeker geen volk van buitenaf
Daarom denk ik dat het mss best is om nog eens een feestje in de rector te houden met enkel forum-dj's, om zo toch iets te kunnen verdienen om dan nadien (ev zoals reeds gezegd in het najaar) een uitgebreider feestje te houden met een grotere naam (of namen).
eventueel mag hier voor mij zelfs inkom gevraagd worden (de muziek primeert toch), maar dit zou inderdaad mogelijke voorbijgangers kunnen afschrikken om binnen te komen, zodat het drankverbruik dan weer daalt...
De rector zal echter nog het gemakkelijkst te organiseren zijn tegen de zomer,en de kwaliteit van de forum-dj's is zeker en vast voldoende om er een ferm feestje van te maken :) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by TOR
Wat me meer zorgen baart is het totale aantal stemmen, slechts 32 |
Ik heb niet gestemd, omdat het me niet zoveel uit maakt :D
Ben tenslotte ook maar een wannabee beta :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| Het begint stilaan wel in zijn definitieve plooi te vallen :) |
|
|
| Transfusion |
| Je moet er van uitgaan dat niet iedereen wil stemmen. Ik heb bijvoorbeeld nu pas gestemd, maar meer omwille dat je meer stemmen had. Want voor mij maken die 3 opties niet veel uit. Zolang ik maar eens wat beta's kan ontmoeten is het voor mij goed. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|