|
|
| Devilex |
| Ik ken een kleine organisatie die hier in de streek een festivalletje organiseert. http://www.forestfestival.be/ Ik denk trouwens dat FUSyke die mensen kent. |
|
|
| El Shorty |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
BeTa-stage @ Tomorrowland 2008? :crazy:
(lijkt me imo mss zelfs nog niet zo onhaalbaar... :)) |
Ik had er aan gedacht, maar niet durven opperen. Als zo iets haalbaar zou zijn (in de vorm van een young talent concept of dergelijke) zou frednova hier evt wel al iets over opgemerkt hebben...Denk ik. Maar het zou wel erg vet zijn ja. |
|
|
| Devilex |
Zoiets is toch totaal onhaalbaar...
ID&T heeft hier niets op te winnen é. |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Devilex
Bwa ik dacht dat Frednova eens had laten weten dat zoiets eventueel nog wel haalbaar zou zijn?
Maarja ik weet natuurlijk ook niet aan wat voorwaarden er voldaan moeten worden om een tent te hosten ;) |
|
|
| El Shorty |
| quote: | Originally posted by Devilex
volgens mij is het idd erg onhaalbaar, zoals ik al opmerkte: dan zou frednova daar al aan gedacht en geopperd hebben.
In principe is het wel mogelijk: als je kijkt naar de (al dan niet gelukte) pogingen van trance addict om een kar op de love parade te hebben, op de MWC een party te hebben, op de US love parade (san diego of LA of zo)...met klinkende namen als dumonde... maar BE en dan vooral BETA is daarvoor veel te klein, maar iets als dat forest festival... moet kunnen denk ik. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|