return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 
BeTa party v5

The_G0dfather
quote:
Originally posted by Real
Voor een Duvel-contest mag je mij (of Greg) altijd aanspreken hoor.

you're going down :D
Belgian Bonzai
Ik ben TEGEN een inkomprijs.
Devilex
De meeste studenten blijven daar nog wel plakken in gent tot 2e week van juli, aangezien sommigen hun uitslag nog moeten krijgen en graag nog weekje feesten etc.

Langs de ene kant vind ik het wel 'zielig' dat we het moeten hebben van toevallig-passerende-zatte studenten. Het kan mss succesvol zijn maar ik vind niet dat dit dé reden moet zijn om in de rector te blijven, op die manier maken we ons blij met een dode mus wat trancebelangstelling betreft.

De optie 'Rector' zou ik als 2e keus houden, en toch eens uitkijken naar iets mini-outdoor deze zomer.
Blue Sky 99
quote:
Originally posted by Push2005

Tenzij we het op zaterdag 30 juni doen; of zitten er dan nog mensen met examens?

Zo zullen er altijd wel enkele zijn, dan vind ik zaterdag 7 juli een betere optie :)
TOR
quote:
Originally posted by Devilex
Langs de ene kant vind ik het wel 'zielig' dat we het moeten hebben van toevallig-passerende-zatte studenten. Het kan mss succesvol zijn maar ik vind niet dat dit dé reden moet zijn om in de rector te blijven, op die manier maken we ons blij met een dode mus wat trancebelangstelling betreft.

Aangezien het er toch niet naar uitziet dat we in de nabije toekomst iets groters op poten zullen kunnen zetten, blijven we het beter leuk houden voor onszelf met een kwalitatieve tranceavond. Dan is de Rector de ideale formule. We blijven dan sowieso overeind en bouwen met wat geluk nog iets meer budget op.

Met een outdooractiviteit wakker je de belangstelling voor trance ook niet echt aan hé, aangezien je dan binnen de BeTA-groep blijft.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium