|
|
| The_G0dfather |
Ja, 'k weet 't. Zit er genoeg om te weten dat 't er gewoonweg zo aan toe gaat. Iedereen gaat daar gewoon constant van café naar café.
Het staat vast dat indien we verhuizen we hoe dan ook veel toevallige voorbijgangers verliezen. |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Config
ik ben dus pro-rector, als het geluid in orde zit tenminste (is er iemand al op de hoogte van de huidige situatie daar?) |
Die problemen zijn intussen van de baan.
Het geluid valt daar normaal gezien best mee, hoor. Het systeem was vorige keer naar de knoppen omdat de huurders van de avond ervoor het nogal bont hadden gemaakt. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by TOR
Het geluid valt daar normaal gezien best mee, hoor. Het systeem was vorige keer naar de knoppen omdat de huurders van de avond ervoor het nogal bont hadden gemaakt. |
Jumperkeuuhs
Wat dat 'Overpoort-volk' betreft is helemaal correct; ware het niet dat deze editie voor begin juli gepland zou zijn... En dan zijn de meeste studenten naar huis denk ik :)
Tenzij we het op zaterdag 30 juni doen; of zitten er dan nog mensen met examens? |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Push2005
Jumperkeuuhs
Wat dat 'Overpoort-volk' betreft is helemaal correct; ware het niet dat deze editie voor begin juli gepland zou zijn... En dan zijn de meeste studenten naar huis denk ik :)
Tenzij we het op zaterdag 30 juni doen; of zitten er dan nog mensen met examens? |
Ach neen. V3 was ook op 7 juli, en toen was er ook volk. En ik ben in de loop van de avond een ander café binnen gesukkeld, en daar zat het echt STAMPvol. Dus volk zit er zowiezo wel denk ik. :)
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
Voor mij hoeft dit niet per sé maar ik vrees dat de opkomst anders toch wat minder zou kunnen zijn en als we hierna iets groters willen zullen we wat drank moeten verkopen hé :) |
Voor een Duvel-contest mag je mij (of Greg) altijd aanspreken hoor.  |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Push2005
|
zoals Real al zei zit er ook in de zomer redelijk veel volk hoor, normaal mag dat geen probleem zijn denk ik. Tijdens schoolperiodes zit er natuurlijk NOG meer volk, maar dat zal dan voor sommige beta's al moeilijker zijn om aanwezig te zijn denk ik. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|