return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 
BeTa party v5

TOR
quote:
Originally posted by Vishnu
Een rol wel, maar een belangrijke? Jammer dat er geen registratie is van wie er is komen opdagen, ik had het interessant gevonden om eens te zien hoeveel volk er nog zou overschieten als je de Beta's en hun vrienden zou weglaten. Nogmaals, dat belang wordt iets overschat imo.

De laatste editie heb ik toch veel toeristen opgemerkt. Ik heb toen het grootste gedeelte van de avond achteraan doorgebracht en er is wel wat onbekend volk gepasseerd, al was het maar voor één of twee rondjes. Als je alle toeristen weglaat, zal het verschil toch merkbaar zijn, denk ik. Nu ja, het blijft gissen aangezien we niet over concrete cijfers beschikken.

Ik zie een vierde editie in de Rector wel niet zo succesvol worden als de eerste, omdat de community hier al een tijdje aan het slabakken is om één of andere reden.

quote:
Originally posted by Push2005
Jep, das logisch natuurlijk en idd een probleemke

De vraag is hoeveel mensen zo kieskeurig zijn op dat vlak. De personen die ik doorgaans meebreng komen louter als steun en de line-up is van secundair belang.
The_G0dfather
Hoe dan ook, deze feesten geven trance een betere naam in België en maken 't wat bekender, ongetwijfeld is 't mede daardoor dat ze gratis even willen komen draaien.

Wat natuurlijk hoe dan ook zeer lovenswaardig blijft.

't Zou toch goed zijn voor de naam, 't concept en trance in 't algemeen als er opnieuw een mooie naam op de affiche kan staan.

Voor mij hoeft dit niet per sé maar ik vrees dat de opkomst anders toch wat minder zou kunnen zijn en als we hierna iets groters willen zullen we wat drank moeten verkopen hé :)
Config
De Rector trekt imo een groot deel van het 'Overpoort-volk' aan hoor.. van die mensen die gewoon alle café's eens doen en dan blijven hangen waar de muziek het beste is op dat moment. Die komen heus niet voor de namen denk ik, maar als ze zullen moeten betalen gaan die volgens mij gewoon wegblijven, er zijn immers cafés genoeg in de overpoort. Vorige editie sprong er opeens een maat van mij binnen die in Gent op kot zat , die wist ook niet dat er een party aan de gang was.. tis vooral van zo'n mensen dat ge het in de Rector zal moeten hebben denk ik (exclusief een heel deel beta's dan).
The_G0dfather
Eens een edite zonder sfeer dan en alle beta's buiten mensen ah ronselen in de overpoort :D
Config
argh :p kbedoel gewoon dat het vooral dat volk is dat we 'extra' hebben op zo'n party, want het zijn niet alleen beta's die binnenspringen :p
the point is: gewoon geen toegangsprijs, en ja, misschien allemaal beta-dj's ofzo, tenzij er nog iemand gratis wil komen draaien of aan een klein prijske :) Het volk dat binnenwipt wil gewoon wat deftige muziek horen, mensen als Airwave kennen ze heus niet (redelijk erg eigenlijk). Dus zolang ze met een pint in hun handen kunnen staan en de muziek is deftig blijven ze imo gewoon hangen.
ik ben dus pro-rector, als het geluid in orde zit tenminste (is er iemand al op de hoogte van de huidige situatie daar?)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium