|
|
| djcresto |
Een feitelijke vereniging opstarten zou nog gaan. Een vzw opstarten is veel te veel werk en te duur. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by TOR
Kennelijk ligt het precentage voor het drankverbruik nog steeds op 10% in de Rector (als ik afga op je post). Ik had ergens vernomen dat het gezakt was, maar blijkbaar is dat niet het geval. Door het wegvallen van de onkosten voor grotere DJ's is er dan idd meer kans op wat extra geld.
|
Veel is dat ook niet he. Op de vorige beta party's hadden we ongeveer 2000 euro omzet. En iedereen weet wel nog hoe warm het was op de party in juli. Dus veel meer zal je daar niet kunnen realiseren met een beta party. |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by TOR
Wat de Rector betreft, die gratis toegang heeft inderdaad wel een belangrijke rol gespeeld in het bezoekersaantal, denk ik. |
Een rol wel, maar een belangrijke? Jammer dat er geen registratie is van wie er is komen opdagen, ik had het interessant gevonden om eens te zien hoeveel volk er nog zou overschieten als je de Beta's en hun vrienden zou weglaten. Nogmaals, dat belang wordt iets overschat imo.
Wat het ook wordt, BBQ/feest/indoor/outdoor/forumDJs/topjocks, als de datum goed uitkomt voor mij zal ik er zijn. |
|
|
| Push2005 |
Nuja, een inkomprijs moeten we alleszins niet vragen als er geen bekende namen komen opdagen :)
Ik kan ook de rol van de gratis entree niet inschatten dus geen idee daarover.
Het eerste waarover beslist moet worden is ofwel feestje in de Rector ofwel iets met randactiviteiten.
Rector is het eenvoudigst lijkt me en kan sowieso gratis blijven; bij een feestje op een veld komt er meer van praktische aard bij kijken.
Ik zie beiden zitten maar bvb een feestje in de Rector op zaterdag 7 juli zou ook niet misstaan :happy2: |
|
|
| DJ Zetski |
Ik heb gekozen voor de Rector. Vind dat het een ideale zaal is om zo'n feestje te organiseren. Als je een grotere zaal wil huren zal je toch onmiddellijk veel meer betalen. Je hebt er misschien minder aan over, maar je zal er ook niet moeten aan toesteken.
Het enige nadeel in de Rector is het geluid :s |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|